Saturday, May 11, 2013

YaNa WitH cOwbOY sTyLe

Assalamualaikum ... (",)


Anak dara aku yang sulung nie memang pandai bergaya tau . Haaaaa ... jangan x tau !!! Yana nie memang bab bergaya , berangan ,  beraksi cam model pun bagi la kat dia . Tapi bila ditanya cita2 nak jadi apa ? Dia akan jawap nak jadi ustazah . Haaaa ... amik ko ! ustazah gitew cita2 dia . Amin ..... mudah2an Allah luruskan kakak dengan cita2 nan satu  .

Picture nie actually myluv hubby yang snap & yana la yang paksa aku sambil sengeh2 suh aku masuk dalam blog aku . Ok fine ! At last ibu ikut la jugak kan ? Kang nanti majuk aku jugak yang susah ... huhuhu ... Ntah bila myluv hubby snap picture nie aku x tau tapi yang pasti kat umah mak mentua aku la ... hihihi ...

Okey la , malam pun da semakin larut , anak aku yang no 2 ( mia ) da merengek2 suh aku buatkan susu , ngantuk da katanya .  Dak bucuk danial baru jap tadi tido & alhamdulillah sangat , suhu badan da ok . Jap lagi tinggal la aku dengan bakal ustazah nie  . Esok x sekolah so boleh la tido lewat . Myluv hubby xde coz malam nie keje ...

Hurrrmmmmm bye semua .. nite ... nite ... sweet dream (",)




No comments:

Post a Comment