Wednesday, May 29, 2013

iBu NiE SaKit mEnTaL yEk ????

Assalamualaikum ...(",)
nie semua salah candy crush !!!!


" Ibu nie asik main game jer !!! Ibu sakit mental ea .... Itu la kata2 yang paling slamber kuar dari mulut anak sulung aku . Aku yang time tu tengah dok syok asik masyuk layan game candy crush terus terdiam , ternganga & aku sentap !!! Da sampai stage 65 tu !!! Terus tutup game & off henfon . Eh off henfon ? Apsal ? Macam xde kena mengena jer kan ??? Soalan yang bermain2 di minda ... Aik apasal anak aku leh cakap macam nie ???!!! Hurmmmm berfikir seketika ... Nak kata umah bersepah , aku da kemas ... Nak kata bakul  penuh , baju aku da basuh ... Nak kata dapur x berasap , aku da masak da ... Nak kata anak2 lapar , memasing aku da suap makan bagi kenyang so why my daughter boleh cakap macam tu ???!!! Adoiiii la anak sampai ati ko mengkatakan ibu nie sakit mental gara2 ibu addicted main game Candy Crush .... waaaaaaaaaa !!!! Batu belah batu bertangkup , telan la aku makan la aku ... aku sentap dikatakan mental !!! huhuhu ....

Ini semua salah orang yang memperkenalkan aku kepada game nie hingga aku jadi x tentu hala 
bila nyawa penuh ada 5 . Aku akan main sampai lupa diri , sanggup berebut tab dengan anak . Dan paling penting " kakak jangan mengada2 buka & main game nie ye . Nie game ibu " Kahkahkahkah !!! Padan dengan muka aku kan ? Kalau aritu ada kaji selidik kata orang yang suka pose gambar makanan dalam laman sosial adalah sakit mental , nie anak sulung aku punya kaji selidik pulak kata para ibu2 yang syok main game adalah sakit mental !!! Adoi sabar je la kan ???



No comments:

Post a Comment