Sunday, May 5, 2013

KoNvOi BerKeREta BN Pt Hj Ali

Assalamualaikum .... (",)


Semalam dengan semangat yang berkobar , aku enjoy konvoi berkereta BN with myluv hubby . 1 kampung menyertai konvoi nie . Lupa lak nak bagitau , nie kat kampung myluv hubby ... hehe ... Memula myluv hubby ajak memang aku xnak pegi . Macam2 alasan aku bagi ... penat la , xde mood la , anak xde yang nak jaga la tapi last2 aku jadi semangat nak pegi bila abang sulung myluv hubby bagi aku t-shirt BN . Wahhhhh bestnya !!! Dapat 2 helai lagi .... hehehe ... Thank u abang arip . Abang ipar aku nie orang kuat pemuda BN Ayer Hitam . Macam2 cenderahati aku dapat , memang x rugi la join konvoi nie ...

Untuk konvoi nie , kami perlu berkumpul di markas BN Pt Hj Ali . Markas BN berdepan betul2 dgn Markas Pas  . Just seberang jalan jer ....  ngehngehngeh !!! Berkumpul reramai jam 5.30 petang . Sementara tunggu ahli yang lain sampai , pe lagi , bergambar sakan la kami !!! Semangat biru yang x boleh digambarkan dengan kata2 . Dekorasi kereta jangan cakap la , macam2 stail ada . Tengok je la kampung kami nie !!!Meriah seyyyy !!!! Setelah semua ahli sampai , konvoi pun bergerak pada jam 6 petang . Kami berkonvoi sekitar pekan Ayer Hitam . Macam2 ragam orang aku jumpa sepanjang konvoi nie . Yang bestnya bila jumpa yang sama2 biru , kami saling lambai melambai bagi sokongan , hon kete tu memang x renti la saling balas membalas  .  Kalau jumpa yang x separti pulak  , kami kena boooo pastu nie ayat yang aku dengar diorang laungkan ' nie kali lah !' Alhamdulillah kami selamat sepanjang konvoi nie & berakhir pada jam 6.55 petang . Really enjoy it !!! Lagi 5 tahun , kita nak join lagi tau !!!

Walauapapun yang penting silatulrahim antara kita jangan la diputuskan hanya kerana kita berbeza pendapat . Pada yang menang nanti jalankanlah amanah & harapan rakyat sebaik2nya . Pada yang x dapat mandat untuk memerintah jangan la pulak mencetuskan suasana yang x sepatutnya . Peace no war please !!!!!!














No comments:

Post a Comment