Thursday, May 9, 2013

OLe oLe fRom PeNanG

Assalamualaikum ... (",)


Mood meng'update sesaje nak tayang sovenior yang aku dapat dari adik izzatul ... hihihi ...  sah memang xde topik kan nie :-)? Dapat lama da sebelum aku cuti aritu tapi dari sehari ke sehari nak upload tu asik lupe jer ... maklum la mak sibuk busy memanjang kan ???   Iyo la tu ... Anyway thanks to adik izzatul coz sambil bercuti ingat jugak kat kakak2 kan ? Kakak ke ? Wahhhh kelas ko kakak gitew !!!  Tapi kakak nie pegi bercuti balik ada bawak ole2 x ? Akak memang ada fikir nak beli ole2 tapi tu la bila da enjoy layan 3 rakyat jelata nie , segala benda lain kakak lupe . Alasan paling x munasabah kan ? Hurrmmmm ....

Pape pun thanks sekali lagi yek . Comey & cute sangat !!!! Jauh nie mai dari Penang tu hah !!! Nasib baik la walaupun orang yang lambat dapat but still dapat gak warna faveret aku . Aku suka pink . Gugurl sangat ...kahkahkah !!! Adik bagi pen dgn notebook nie macam ada makna tersirat je kan ... hihihi ... Pasni kakak semua time briefing kena amik note yek , tulis nota2 penting . Jangan duk nganga melopong je yek ...kehkehkeh !!! Pastu bila ditanya balik , mula la la memasing toleh kanan toleh kiri minta tolong dengan kawan sebelah . Kawan sebelah pun kadang hampeh x dengar jugak , masuk angin keluar asap ...huhuhu ... Aku le tu ... lalalala ...




No comments:

Post a Comment