Tuesday, May 7, 2013

POoL NenEk EsAH

Assalamualaikum ....(",)


Tengah tengok astro prima layan citer kaunter kaboom . Boleh tahan best la jugak kan dari xde pape yang nk ditengok ...hurmmmm ... Anak pun da tido so boleh la nak menaip sekejap . Actually aku nak update gambar2 nie semalam tapi penat x ilang lagi . Maklum la all the way dari Batu Pahat then hantar myluv hubby keje pulak pastu melayan karenah anak2 pegi playground kat Giant . Perrrhhhh memang penat giler sey !!! 

Picture nie aku sempat snap masa bebudak nie tengah happy2 gila main air . Kesian yana dari first day sampai kampung nak main air dalam besen besar nie tapi aku x kasi coz takut neneknya marah pulak ...hehehehe ... kan ke membazir air tu ??? Tapi at last dapat jugak , tu pun pas sepupu bff dia sampai dari kota tinggi ... maklum la kan time mengundi masa nie .

Seronoknya tengok diorang nie tapi aku & biras2 aku la yang x seronok ... abis basah lantai dibuat bebudak nie ... pastu paham2 sendiri la ...huhuhu





No comments:

Post a Comment