Tuesday, May 14, 2013

uBat MoNTot + NEbuLizEr = GamE !!!

 Assalamualaikum ... (",)

         Tengok la gelagat budak demam nie ! Aku ingat pas pegi klinik balik2 dia tido la kan . 
Iye la , kan pas kena nebulizer tu macam mengantuk cikit . Sekali boleh pulak dia main tab !!! Pujuk2 suh tido xmo ... Adooooo sabar je la kan ???  Memula tu xpe la aku biarkan la jugak coz aku pun tengah best layan citer P. Ramlee citer Pendekar Bujang Lapuk siaran astro prima . Tapi bila sesekali aku toleh tengok aik x mengantuk ke budak nie ???  Makin rancak pulak dia main game fefeeling cam pandai je !! Aku mata da rabak mengantuk x boleh ditahan2 nie . Apa aku nak buat ek ??? First aku panggil2 tunjuk susu , dia bo layan pastu kengkonon nak guna taktik matikan lampu ... pun dia bo layan !!! Dak bucuk cuma toleh kanan toleh kiri tengok lampu pastu sambung main game !!! cam hampeh kan ???

Sudahnya aku layan la jugak sampai pukul 12.30 pagi , kang kalau dipaksa2 tido kang menangis memekik pulak kan . X lama pastu baru la nampak macam dia da ngantuk ,  tu pun bila aku tengok danial da pegang botol susu da ...  Angkat bawak masuk bilik pastu  ada la dalam  4 5 minit , dak bucuk gulik2 baru la dia tertido . Arrrrrggghhhhhhh orang semua da mimpi da sampai ke bulan , aku baru je nak start tido . Hurrmmmmmmmmm anak ... anak ...



beberapa minit pas balik dari klinik ... 
bole pulak main game !!!

   
tengok tu ... aku da matikan lampu pun dia buat x tahu jer !!!
makin naik atas sofa makin rancak main game ...
adoooiii bila la ko nak tido nie nak oiiii ...

No comments:

Post a Comment