Saturday, May 11, 2013

DaNiaL dEmaM La puLaK

Assalamualaikum ...(",)


Dak bucuk danial demam !!! Hadoiii la susah ati aku camni . Bukan susah ati apa tapi tau la kan budak kecik kan susah nak bagi makan ubat . Menjerit da kalah orang kena dera . Bila bagi makan ubat kang diluahkan pulak . Aku nie pulak kengkadang xde la penyabar mana ...hahaha ...  Mana xnya , ubat kena bagi 5ml tapi yang betul2 ditelan cuma 2ml jer .

Malam tadi suhu badan danial memang panas so aku kena la tido dengan dia . Iye la budak kalau demam , time malam la suhu badan dia naik .  So aku tuamkan kepala dia dengan towel basah nk bagi suhu badan dia turun . Abis basah la kepala dia ...hihihi ... Tido aku pun xde la lena sangat coz danial kejap2 merengek . Bila peluk tu baru dia tido balik . Dapat rasa la badan dia macam mengigil2 ... cian aku kat danial .

Hari nie hari ke2 danial demam . Da 2 kali bagi makan ubat & so far suhu badan dia xde la panas lagi cuma tu la sikit2 merengek , sikit2 merengek ... Mudah2an cepat la baik ye sayang coz sok petang ibu da start keje . Ibu nie xle nak fokus keje kalau anak2 x sihat .





No comments:

Post a Comment