Thursday, May 2, 2013

MajLis TahLiL + hAppY mORniNg DaY = TeAmWoRk

Assalamualaikum ... (",)


Alhamdulillah pagi nie dapat jugak aku menghadirkan diri ke majlis tahlil untuk arwah Tuan Haji Aznan Bin Ahmad iaitu Senior Manager Malaysia Airports Holdings Berhad . My big bos okeh !!! Walaupun mata agak mengantuk coz baru balik keje malam kan tapi xpe2 ... hihihi .... Kepergian arwah memang mengejutkan banyak pihak terutama aku la . One of his staff kan ??? Walauapapun kita yang masih hidup nie perlu teruskan kehidupan macam biasa . Paling utama kita doakanlah semoga roh arwah aman di sana & moga arwah ditempatkan bersama orang2 yang beriman . Insya-Allah ... Amin ...

Permulaan bacaan yassin memang aku agak sebak coz terbayang2 suatu ari nanti , orang akan bacakan yassin untuk aku pulak . Sekarang pun masih terbayang2 lagi nie . Ya Allah , amalan aku pun entah cukup entah tidak !!! Tetiba insaf kejap , biasa la manusia kan ??? Insaf kejap jer pastu ilang la ... mengata diri sendiri okeh ! Tapi aku girl yang sweet k ... Maknanya aku xde la teruk sangat pangainya , kira senonoh la jugak . Mau tidak ! Da ada anak pangai kena senonoh ... kalau tidak macamana nak didik anak ke jalan Allah . Ibu bapa adalah cerminan anak2 .. eceh2 ... eceh !!!

Lepas majlis tahlil , macam biasa la ada jamuan sikit tapi aku x makan apa pun just amik sekeping sandwic & secawan nescafe . Aku nie bila da tengok makanan banyak2 secara otomatiknya perut aku akan kenyang ... hehehehe ...  Bagus kan ???!!! Tu pasal la body aku maintain je walaupun da anak 3 ... kehkehkeh !!! Okeh sila jangan gelakkan aku yek ....

Masa menjamu selera tu dapat la jugak kami berkumpul beramai2 . Pompuan kalau da jumpa pompuan yang lain pastu tambah pulak 3 4 orang lelaki yang sporting  , memang gamat la suasana dengan gelak tawa , riuh rendah & jugak lawak2 yang entah pape ntah .

Ketawa punya ketawa , gelak punya gelak pastu gurau punya gurau x hengat dunia , masa nak balik baru perasan pass aku ilang !!!! Adoooooo macamana aku nak balik nie ???? Tu la gelak lebih sangat kan ? Padan muka !

Cari punya cari alhamdulillah jumpa ... Fuuuhhhhhhh legaaaaaa sey !!!!! Tapi before that aku tanya my bos nampak x pass keje saya tercicir mana2 ? Korang tau x apa my bos jawap ?! My bos said ' cuba awak miscol pass awak tu , dia jawap x ???' Haisssshhhhh , aku x gigit tinga tu da cukup baik tau bos ... hihihi .... x lawak pun !!!


Aku , kak hien , Pn hazelin , Pn siti hajar & diana

Sambil mamam sambil tu snap gambar !!! Happy sangattt

Snap one more time !!! Nice smile forever

Kek pisang & kuih apam ... cer teka jari sape tu ??? Clue berdasarkan jam yang dipakai !!! Huhuhu ... girl in orange KLIA wajib bole jawap ...

Snap lagi !!!!


Dan lagiikkkk !!!!

1 comment: