Thursday, May 9, 2013

ThE mOsT cUte GirL EveR !!!

Assalamualaikum .... (",)


Sebelum tido aku kena merajinkan diri untuk meng'update  . Haaaa ... rajin x ??? Rajin sangat la !!! Okey , nie ada 1 citer tentang seorang budak tecik yang tersangat la tomey . Serius aku cakap dak tecik nie memang tomey !!!! Tomey sangat !!! Hai susah la x cakap betapa tomeynya dak nie ... Geram sangat rasa cam nak bawak lari balik umah je ...ngehngehngeh!!! Eh2 xle2 kang majuk pulak dak bucuk danial kat umah tu kan ? Izs dengan izin ye aku upload gambar anak awak nie .

Arini memang terasa cam kosong je jiwa untuk datang keje . Hurrmmmm xtau la nape mungkin pasal da cuti lama kot . Ntah la malas nak fikir !!!  Walaupun cam xde mood tapi still aku datang awal macam biasa . Biasalah kan nak jadi pekerja contoh , betul x ??? Sampai terus pegi punch kad pastu masuk dalam bilik operator kengkonon nak letak beg tapi tetiba aku terlihat seorang dak kecik gugurl yang tomey !!! Anak sape nie !!! Alo2 tomeynye , mata bulat , pipi tembam , putih melepak ! haissshhhh gigit kang ... Baik ngaku sape mak dia aku tanya .  Eh2 xde la ganas cam tu aku tanya kan ...huhuhu ...

Ummi dak nie Salasiah . One of my shift . Tapi gambar dia xde ye coz x sempat nak amik dak tecik nie da ilang mood ... ho ho ho ... dak kecik ilang mood ? Ayat x ngangak kan ? Ala budak kecik biasa la bila da start meragam , mula la merengek2 . Susah jugak kan nak snap gambar budak kecik ? Hadoi ... nak dapat sekeping gambar pun susah !

Aku dengan Diana la yang berebut sakan nak dukung dak nie . Berebut bukan apa , nak amik gambar je ... hihihi ... x gitu Diana ???  Rugi woooo kalau x dapat bergambar dengan dak kecik nie . Budak tomey nie pun macam da rimas je , nyaris nak kena cakar tau ...hihi ... Aku agak2 lupa nama dak tomey nie tapi rerasa macam dengar2 ummi dia panggil Asha jer ...  Betul x Izs ?  Memang patut pun dak kecik nie tomey coz ummi dia pun cantik , ayahnya pun kacak encem so memang cun la !!! Such a cute girl !!! Muaaaahhhh ... Izs leh booking jadi menantu x ??? Kehkehkeh !!! Anak baru setahun jagung da berangan nak dapat menantu ... perrhhhh gila la !!! Agak2 berapa la hantaran tu kan ? Opppsss cukup2 la tu merepek ye ...







No comments:

Post a Comment