Saturday, May 18, 2013

AnAKku YaNg maNiS

Assalamualaikum ... (",)


Meet my sweet2 daughter . Nie saje jer pose sebelum pegi sekolah . Ari jumaat aritu sekolah tadika anak aku ada buat majlis sambutan sempena hari guru so boleh la anak aku melaram kan ... Dia siap pesan awal2 lagi nak pakai jubah . Pendek kata dari pagi membawak ke malam nak tido , x renti pesan benda yang sama sampaikan aku naik hangin tau !!! Biasa la budak2 kan ???

Sempena hari guru , tadika ada buat majlis so budak2 xyah pakai baju uniform sekolah tapi bole melaram pakai baju kurung ataupun pakai la pakaian yang sopan kan . Pastu setiap murid boleh bawak sedikit juadah untuk jamuan . Aku buatkan yang simple & mudah jer ..hihihi ... Sepanjang keje petang tu aku memikir la nak bawakkan juadah apa untuk majlis tu , siap tengok senarai kuih-muih kat google lagi ko !!! X cukup itu , siap tulis resepi lagi !!! Huwakakaka !!! Nampak sangat ibu yana x pandai buat kuih kan ???Itu aku memang akui , aku kalau bab masak lauk pauk & masak pape yang x berkenaan kuih memang aku expert tapi bab kuih & kek aku memang surender ...huhuhu ...

Fikir punya fikir , last2 aku tekad buatkan puding kastard jagung jer . Tu pun yang aku pandai buat kan ? Yang penting esoknya pegi sekolah xde la anak aku datang tangan kosong x bawak pape kan . Anak aku punya perangai , kalau da ustazah dia pesan bawak makanan then bila esoknya kita x sediakan mula la dia muncung xde mood . Aku pulak x suka kalau anak aku muncung jer pegi sekolah . Of course la aku rasa malu dengan pihak tadika nanti ... Biasa la anak manja ...hihihi

Moga dikau membesar menjadi anak yang soleha ye sayang ....


No comments:

Post a Comment