Thursday, May 2, 2013

TeH TaRiK + PraTA PizZA BeEf = ALhAMduLiLLaH

Assalamualaikum ... (",)

Tadi kat umah ada masak untuk myluv hubby & my kids . Tapi tekak xde selera nak makan coz mata da x larat ngantuk sangat !!! Lagi 1 , aku nie x berapa suka makan apa yang aku masak . Pelik kan ??? Hurrmmmm ... aku pun pelik gak nie ... huhuhu ... Please jangan tanya kenapa coz aku pun tertanya2 gak nie  .  Kalau pun aku lapar , aku akan makan ... itu pun cikit jer .. hihihi ... 

Tapi bila da sampai tempat keje memalam nie , ado perut lapar la pulak ... Haisssshhhhh !!! Nie sesaje la nak bagi aku membazir duit kan ???  Rasa nyesal pulak x makan kat umah tadi . Tahan punya tahan tapi nafsu da xleh tahan da so angkat kaki terus pegi Hot & Roll . Macam biasa la Prata Pizza Beef adalah one of my faveret !!! Dari mula kedai tu buka sampai la ... itu je la yang aku oder coz itu jer la yang sedap pada tekak aku ... hihihi ... Sekali lagi macam biasa extra cheese & beef  but no bawang ... Sori saya x suka bawang .. buahahahaha !!! Ada 1 rasa yang aku x suka pada bawang  tapi macamana ek susah la nak explain . Xpe2 ... Sekarang kalau korang kat umah , cer pegi ke dapur pastu amik bawang then makan ... APA RASA ??? Sendiri jawap la yek !!! kihkihkih !!! Sape yang ikut buat tu mesti lurus bin bendul ... tettttttt ...



Teh tarik Nelson + Prata Pizza Beef 
ini jer abih da duit aku RM8.50 tapi da lapar punya pasal pejam mata je la ...
 
Extra cheese & beef okehhhh !!! 
adoi makan panas2 nie memang terbaek la 
 
Saje nak bagi korang terliur !!! 
sedap oooooo !!!!
 
Jemput makan ... 
yum yum yummmyyyyyyyyyyyy !!! 
emmmm dapnye !!!

No comments:

Post a Comment