Monday, October 28, 2013

HaRi SuKAn TaDikA AnAKkU



Okey korang jangan marah ye coz nie edisi meng'update' story the mory yng da basi . Lama da nak citer pasal story nie tapi tu la kan story without picture x syok kan ?? Alkisah aku punya memory card tetiba rosak !!! Pelik kan ??? Tetiba ok !!! Abis semua gambar2 xleh  bukak pastu entah apa pulak ntah yang aku buat abis semua gambar ilang !!! What that mean ??? It mean memory tu da kosong la weyyyy !!! Frust giler !!! Da la 32gb tapi apsal tetiba jadi camni ??? Aku pun masih x paham nape leh jadi macam nie . Ada yang cakap pasal da masuk virus da ... huhuhu ....

Itu memory card aku da bagi kat member coz di kata boleh betulkan so biaq pi la , ada kat aku pun buat aku tension jer !!! Potong mood betul ...  Nie story the mory pasal Hari Sukan Taska Abim Al-Amin yang telah diadakan pada 6 Oktober 2013 . Bermula dari jam 8.30 pagi hingga la 12.00 tghari & melibatkan 3 tadika Al-Abim iaitu Abim Bukit changgang , Abim Langat Murni & Abim Bandar Seri Ehsan  . Tadika anak aku tu la ...  Aktiviti memang best coz ada pebarisan & ada macam2 game . Game untuk ibu bapa pun ada jugak tapi aku x join la .... Malu ... hihihi .... 

Aku pegi bukan setakat hantar anak jer tapi nak bagi support la kan .  Kang x pegi kang sian pulak kan ??? Iye la , mak ayah budak lain  ada tapi mak ayah yana xde ... mesti dia down nanti so aku datang untuk support la ... Lagipun best tengok gelagat bebudak tadika nie . Cute2 memasing !!!  Yang penting nasib baik la Danial x buat perangai , kalau tidak memang aku tinggal balik jer ... Cuaca pun time tu agak panas ... Myluv hubby x dapat nak datang atas tuntutan keje so as mum , kita la pegi ... huhuhu ...

Tetiba kaunter busy dengan memacam masalah !!! Stop dulu ye ... bye !!!!


 
Nie antara hadiah yang bakal dimenangi oleh ibu bapa yang ambil bahagian dalam game ...
Nak join jugak tapi malu la pulak !!!

Haaaa ... yang dalam bakul nie pulak gift untuk bebudak  yang ambil bahagian dalam game 
Berbakul2 aku tengok ....

Nak tau mana satu anak aku x ???
 Haaa .... anak aku  yang tengah sakan tiup belon tu   
time nie diorang tengah brek lepas 3rd game ...

Game untuk para2 ayah .... kerusi berlagu katenyer !!! 
yang kelakonye rebut punya rebut kerusi last2 sampai patah satu  kerusi ... kahkahkah !!! 
Mana xnya ... yang berebut tu pun badan boleh tahan jugak ... 
game utk para2 ibu x sempat snap pic bateri da kong  !!!
ala ... main bola beracun jer pun ....
 
Me & my lovely whitey princess Damia Amani ...
Manja la kononnyer !!!

Haaa ... tu dia satu bakul punya hadiah ...
Botol air ada , jug pun ada , pinggan cawan plastik pun ada 
pakej rumahtangga ... hahaha ...
paling best hanger pun ada ...  boleh dijadikan rotan kalau x dengar cakap  
Lagipun hanger da banyak yang patah nie ...

- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment