Thursday, April 4, 2013

ReviSioN & TriAL ExAM CLasS

Assalamualaikum ...(",)


Halo everyone !!! Wah2 rehat ye ko kejap x update pape ??? Aik da datang malas ker ??? hihihihi ... Sendiri soal sendiri jawap sendiri gelak !!! kahkahkah !!!! Xdela u alls ... lately nie penat cikit la ... huhuhu ... Nie tetiba lak susah nak update gambar guna tab . Hangin jap aku tetapi setelah dicuba berkali2 alhamdulillah boleh jugak !!! Tengah duk sibuk menaip macam buat bertih jagung tetiba lak kaunter jadi busy jap . Nape ek ??? Hemmmmm .... patut la .... flight dari Dhaka baru sampai kan ??? Okey stop jap pastu jom sambung balik .. hihihihi ... 

Hurmmmmm .... diam x diam CCSP Course da hampir sampai ke penghujungnya ... Ala ..... sedey la pulak .... huhuhu ... Mesti aku akan rindu merindu semua fasilitator yang mengajar aku tu kan ??? Tambah2 pada yang sporting2 tu ... aduhai ... Eh2 !!! apsal tetiba emo nie ??? Time nie kitorang datang kelas macam biasa la pukul 8.30 pagi memasing da sampai . Then sampai2 apa lagi breakfast dulu la kan ??? Macam biasa ...hehehe ...  Da pukul 9 pg , fasi kitorang x sampai lagi & memasing da tertanya2 ... ada kelas x nie ??? Rupa2nya fasi ingat kelas start 10.30 pg ... Rugi aku datang cepat , da la aku rushing urus anak2 pastu sakit ati masa kat jalan raya tetiba kelas start lambat pulak  . Tapi xpela ...huhuhu ....Dalam aku gembira yang course nie da abis aku jugak tengah gementar giler menantikan saat yang dinanti2kan iaitu final exam !!!!!!!! Wahhhhhhhhhhh takut siot !!! Tau nape aku gementar ??? Iyela untuk kelas yang lepas ada sesi revision & trial exam . Da la masa jawap soalan tu rasa macam paham jer & macam confident jer da jawap semua dengan betul tapi bila dapat jer result ... hurrrmmmm hampeh & mengecewakan !!!!!!!!!!! Aku frust giler coz takut x lulus jer ...

Lepas jer trial exam memasing duk tanya sesama sendiri ...eh ko dapat bape ek ??? Ko bape betul ??? Adoi malunya nak jawap .... Lepas kuar dari bilik komputer tu & aku pun da tau brape yang aku betul dalam banyak2 soalan tu , aku terus macam hilang mood ... Serius mood aku terus ilang & sampaikan makan pun aku x selera pastu air minum pun sampai aku lupa amik . Aku frust semacam jer ... Korang bayangkan la kalau da trial pun failed , macamana masa final exam nanti ??? Soalan x susah sebenarnya tapi aku rasa the main point kat sini pasal aku maybe x paham soalan . Bahasa english dia tinggi sangat la !!! Aku nie broken english boleh la .. kehkehkeh !!! Aku nie setakat baca soalan tu boleh pastu paham la jugak tapi ada sesetengah perkataan tu aku memang x paham . Bila di'google translate '  lain pulak maknanya ... Cam hampeh la !!! Lepas jer makan , aku  terus masuk surau & solat , release la frust aku kejap . Aku memang frust !!! Aku xtau orang lain tapi aku memang frust !!! Pas siap solat & makeup , aku bole pulak lepak kat surau tu sampai lebih kurang pukul 2.20 petang . Kebetulan masa tu ada member tengah solat so aku lepak la ... hihihi ... Kan tahu masuk kelas balik pukul 2 petang ??? Aku tau tapi xde mood nak masuk , frust punya pasal la ...huhuhu ...

Apapun aku doakan yang terbaik untuk final exam nanti pada semua 'girl in orange' termasuk la diri aku sendiri . Hope kita semua lulus & dapat la certificate tu ... To all group syift alpha , i'll wish u all best og luck !!! Sekian la korang , aku stop sini ... see u all next update !!! bye !!!



Okey mari aku perkenalkan group yang pertama yang memilih nama SERKANDI !!!
Nama tu aku rasa sesuai untuk group nie pasal dalam group nie kebanyakkannya senior ...
bukan senior dari segi umur ye puan2 yang aku highlight nie .... tapi senior dari segi perkhidmatan
lagi satu dalam setiap kelas , group nie la paling rajin bawak 'jajan' 
siap group lain pun dibaginye ... hehehehe ...


Haaaaa .... yang nie group NARS !!!
Tinggal 3 orang jer time nie coz sorang da pindah penang airport iaitu abang azham then sorang lagi ct j aka kembar aku tengah cuti bersalin 
apsal dalam pic nie ada 4 orang ek ??? hemmmm .... yang sorang tu dari group lain 
masa nie diorang tengah borak2 so aku snap je la ...huhuhu ....


Nie pulak group 4 STAR dengan trademark dorang KAU HADER !!! 
kehkehkeh !!! 
group nie paling glamor coz ada retis ... 
sape retis tu ??? haaaa ... cer cari sendiri  ...


Nie snap gambar masa da hampir nak balik 
yang tudung purple tu Puan Hjh Tarmizah , salah seorang fasi kitorang ...
posing jangan x posing yer !!!
sib baik hajah pun sporting ....
emmmm ... pic yang bawah tu lady D dengan kak yati yer & diorang bukan fasilitator ...
kehkehkeh !!!


Nie group aku ... group GALAXY !!!
Group aku nie salah satu dari group yang suka amik gambar syok sendiri yakni snap sendiri termasuk la aku ...kehkehkeh !!!!
kitorang memang group yang pantang jumpa kamera ... huhuhu
mana aku ??? jawapannya xde !!! pasal aku sibuk snap gambar orang then gambar sendiri pun lupa


karenah aka keletah team aku ...
memasing happy & beronok2 kelas da abis !!!



Sebagai kenang2an ....
oh .... memory yang x mungkin terlupakan !!!


Sempat lagi korang posing sementara memasing tengah panaskan enjin kete nak balik ...
da la time tu panas giler 
ahhhhh ... layankan jer la !!!!


-WASSALAM-

No comments:

Post a Comment