Monday, April 29, 2013

My eNceM GoMbeLL

Assalamualaikum ... (",)


Okey korang , arini aku sedikit rajin so jari jemari pun turut rajin sama ... hihihi !!! Kat umah pun duk diam jer xde faedah kan ??? Anak2 syok main bersama2 , gado pun sama2 jugak coz anak aku yang no 2 ( dak mia )  nie kalau bergurau bole tahan ganas jugak la ... cian dak bucuk dia dikerjakan dia ... Aku lak sambil menaip sambil tu la menjerit2 cam bini tarzan coz asal main bergurau kang nangis la jerit la itu la ini la .... Haissshhhh hangin aku !!! Anak aku yang sulung xde coz ari isnin so pegi sekolah la .

Aku pernah update entry pasal anak angkat aku kan ??? Korang ingat ??? Eeeemmmm ... pada yang mengikuti blog aku nie pasti ingat punya la . Aku da cerita serba sedikit tentang anak angkat aku nie . Masa dia kecil memang comel sangat !!! Senang jaga & anak2 aku pun sayang sangat kat dia . Tapi sejak da semakin besar & perasan encem nie , perangai pun da berubah . Almaklum la jantan kan !!! Makan pun memilih sekarang nie , nak mandikan pun da sedikit susah coz da semakin gagah meronta2 . Nasib baik xde sampai melukakan aku . X berani la dia coz dia pun bole rasa kot aku garang ...hahahaha !!!

Okey guys meet my anak angkat . His is Gombell @ panggilan manja dia is Bell !!! Haaaa ... encem kan ??? Umur dia da 2 tahun . Ramai gelpren nie ... hihihi ...


No comments:

Post a Comment