Wednesday, January 5, 2011

Selamat tahun baru !!!!!!

Rasanya masih lum terlambat utk aku ucapkan selamat tahun baru 2011 utk semua kan ??? Terutama pada semua kwn2 & teman2 sekerja ., x lupe gak wat kwn rapat yg lain . Last week bz giler la & x sempat nk update apa2 . Pada yg tertanya2 apa yg aku bz sangat tu nanti aku akan ceritakan k .... Pada semua semoga tahun nie kita lebih diberkati & dirahmati oleh-Nya .... sentiasa dimurahkan rezeki dgn rezeki yg halal , dipermudahkan segala urusan hidup kita & yg paling penting semoga kita sentiasa tabah , sabar & tawakal dalam menempuhi segala dugaan yg mendatang .... Insaya-Allah

Pada tahun 2011 nie ada beberapa perkara yg nk aku perbaiki :-

1) aku nak cepat2 dapat lesen memandu .... nie dah tahap wajib nie tiada tolak ansur .
2) aku mesti kontrol tahap temper aku yg boleh tahan dasyat nie ... hehehe ... boleh ker ???
3) aku nak perbaiki mutu kerja aku agar jd lebih baik & boleh dpt taraf 5 bintang .... hahaha ....
4) jadi ibu yg lebih penyayang , penyabar & paling sweet abad ini ... boleh gituuuu
5) kumpulkan ramai kwn & klu boleh zero musuh , x kisah la musuh ketat ke musuh longgar ....
6) jd muslimah yg penuh sopan santun & lemah lembut , boleh ke yg nie ??? so all my frenz no more gelak besau2 k ....

SELAMAT TAHUN BARU 2011 !!!!!!

No comments:

Post a Comment