Wednesday, January 5, 2011

AKU & KAMU ...

Diam x diam rupa2nya dah masuk 4 tahun usia perkahwinan aku dgn hubby .... macam x caye jek kan ???? hmmmmm ... ujung bulan nie ulang tahun perkahwinan aku yg ke-4 , x sabar rasanya nak sambut tapi xdelah sambut besar2 coz myhubby cakap dia just nak wat solat hajat & nk bawak aku serta ank2 pergi jalan2 jek . Hadiah anniversary pun jgn duk harap sangat coz myhubby kate kena tgk budget ... Actually aku x kisah sangat bab2 hadiah nie tapi yg penting dia ingat tarikh nikah kitorang & yg paling penting makin lama usia perkahwinan kitorang makin dia tambah sayang kat aku ...
Aku bahagia dgn myhubby sekarang ... amat bahagia ... Myhubby tiada pengganti coz dialah cinta hati aku sampai bila2 . Bagi aku dialah insan yg paling penyabar dgn aku .... terima kasih sayang . Adat sebuah rumahtangga pasti ada selisih faham tapi Alhamdulilah kami saling sama2 sabar ... Semoga kita akan terus bahagia bersama disamping puteri2 kita yg tersangatlah comel .... huhuhu . Aku ada terfikir nk beli something tapi nantilah tunggu gaji kuar .... walaupun x mahal yg penting ada nilai yg tersendiri .

LOVE U FOREVER & EVER ...
U THE ONE & ONLY MAN IN MY LIFE IN MY SOUL ...

No comments:

Post a Comment