Tuesday, December 28, 2010

AKU & AZAM BARU ....

Hhhhmmmm ... macam dah lama rasanya aku x membebel dlm blog aku nie ... asik update gambar jek kan ... Update gambar tu pasal jari jemari aku nie dah malas + lenguh nk menaip ... hehehe (",) Ala .... mane ada malas coz blog aku nie pun ada gak pengikutnyer .... ade ker ??? Mestilah ada kan ??? Ada @ tidak tu bukan soalan , yg penting aku ada ruang utk meluah rasa & melakarkan apa yg terlintas di fikiran aku tatkala aku sedang termenung .... hahahaha ... gila la aku nie ;p nak2 time tgh keje mlm tu kan .... dari duk melanguk main game & tersengguk2 nk tertido tu baik aku ada blog nie , leh gak luah pape yg patut ... Yang x patut tu simpan jelah dalam hati ... kehkehkeh ;-P

Pejam celik pejam celik tup2 lagi beberapa hari jek dah masuk tahun baru ... terasa kejap sangat masa berlalu . Tapi aku bersyukur sangat kerana sepanjang tahun 2010 nie aku & family berjaya harungi suka duka kehidupan dgn berkat kasih sayang daripada Allah S.W.T walaupun aku nie hamba yg selalu lupa pada-Nya . Ya Allah ampunkanlah segala dosa aku & keluargaku , amin ..... Terlalu banyak kenangan pahit manis dlm tahun 2010 nie tapi biarlah ianya menjadi sejarah .... Mane yg indah aku kuingat sampai bila2 & mane yg pahit kelat tu akan kubiarkan ia pergi berlalu bersama memori semalam yg mungkin boleh terdelete dari minda aku nie ... poyonye ayat ...
Bila dah nk masuk tahun baru nie mesti semua org sibuk pasang azam baru kan ??? Tapi aku nie macamane nk pasang azam baru kalau dah azam tahun nie pun kantoi ... Rasanya ada kot yg tau apa azam aku tahun nie , terutamanya myhubby la ....hehehe . Sebenarnya azam aku tahun nie kalau boleh sebelum ujung tahun nak ada lesen memandu tapi tulah hajat x kesampaian so carry forward jelah yek ke tahun depan . Apa2pun aku harap sangat tahun 2011 nanti akan lebih baik lagi hidup aku & familly banding dgn tahun nie . Bukan tahun nie x baik tapi aku nak yg lebih baik terutamanya utk anak2 aku mysweet angel Nurliyana Batrisyia & my sweet little Nurdamia Amani . Apa yg aku lalui sepanjang tahun nie sebenarnya banyak mematangkan untuk menempuh kehidupan yg lebih mencabar di tahun yg akan datang .... Moga Allah kekalkan hati dan jiwa aku dalam menempuhinya .... Insya-Allah .....






* masa aku tulis entry nie lum masuk tahun baru lagi tapi tu la tgh duk sedap2 menaip tu tiba2 pc hang .... hehehe

No comments:

Post a Comment