Monday, January 17, 2011

Edisi Khas ...

tiba2 aku suka mancing tapi nie 1st time pegang pancing nie ... ntah dpt ntahnya tidak ....
amacam , ada gaya x ???
myhubby pun ada gak utk memberi semangat kat aku yg tgh bersemangat nk memancing nie ...
hehehe ....

nie anak buah aku , nama dia nazira tapi panggilan manja dia ira ....
dia nielah mahaguru amatur yg ajar aku mcmane nk pasang umpan .... maklumlah selalu dia nie ikut ayah dia g mancing .... x padan dgn kecik tuuuuuu

me with myluv hubby .... mesti jeles ikan2 kat parit nie dgn kemesraan kitorg nie ... hahaha

turun sat main2 air kat tepi parit .... jangan jatuh sudah ye ... kang kena ngam dek biawak x sempat myhubby nk selamatkan ....

aku dah rasa macam ada biawak nk kejar aku jek nie ... baik aku selamatkan diri .....
nak tgk pancing aku nie dpt ikan ke tak nie ....
hrplah dapat leh wat lauk makan malam .... kehkehkeh ...


alamak abang ... nak jatuh nie .... tolon ! tolon ! tolon !
tolong bang lazim tolong !!!!!

apasal pic nie burok beno muka aku ....dah macam rupe amah kena amik air kat sungai jek ....
sungguh kulakurrrrr .....
opppssss nie bukan aku nie ....

jomlah bang kita mandi manda kat parit nie .... dah lama x main parit .....
kata kau cinta aku , aku cinta kamu ????
u jump i jump ....
jom lah ....

No comments:

Post a Comment