Sunday, January 9, 2011

Nape dgn aku nieeeee

Assalamualaikum semua .....



Hai2 semua geng2 yg dirindui ... pekabo ? hopefully sihat2 walafiat la hendak-Nya yek tapi kalau x sihat tu anggap ia sebagai ujian & maybe sakit tu leh kurangkan sikit dosa2 kita yg telah lalu , org kate tau bukan aku yg kata .... Maklumlah kita nie kan manusia biasa & x lari dari buat dosa ... Aku setakat nie alhamdulillah la sihat macam biasa & myhubby serta anak2 aku yg kiut miut pun alhamdulillah sihat .... hehehe . Emmmmm ... aku pun x tau la nak bebelkan apa hari nie tapi aku & family aku tgh excited nk balik kampung .... jangan salah faham tau coz kitorang balik kampung nie untuk kenduri 40 hari arwah ayahanda mentua aku yg baru meninggal dunia . Tadi pagi punyalah berlumba2 idea keluar dari kepala otak aku nk tulis apa malam nie tapi tiba2 lak bila dah kat depan pc semuanya blank .... maklumlah memori dah full .... hahaha ...



Sekarang nie kat IA kaunter xdelah ramai org coz dah tengah malam kan tapi adalah jugak org .... at least leh tengok2kan aku nie (",) xpun aku leh tengok2 diorang ... Boleh gituuu ??? Tapi baru nie ada satu couple datang kaunter marah2 kat aku nape tune hotel xde inform kat diorang yg hotel tu dekat dgn LCCT ??? Aku just explain jek lah apa yg sepatutnya yg penting aku xmau dia marah2 .... last2 aku callkan tune hotel & bagi dia cakap sendiri dgn staff hotel , pung pang pung pang dia maki staff tune hotel .... cian lak aku kat staff tu tapi sib baik lah last2 couple nie senyum2 dgn aku & say thank you . Aku lak you're welcome sir ( dgn senyuman tau ) .....
Kat couple tu pun aku kesian gak pasal muka diorang serius penat giler beb ... aku rasa penat diorang nie tahap kalau aku bagi bantal mesti terus dengkur tuuuu ... hehehe ... tapi tulah , aku try call semua hotel yg dekat2 semua full ...


Aduhailah nape otak aku macam jem jek nie ??? Satu idea pun x keluar .... Adakah pasal aku xde mood nak menulis ??? hemmmm .... maybe ataupun aku sedang dalam dilema ??? Dilema apanya ??? kan aku dah start merepek2 dah nie ....Arrrggghhhhhhh .... Oklah semua aku dah lost nie .... xtau nk story mori apa .... BUBAIIIIIII ....



1 comment: