Sunday, March 24, 2013

UpDAtE ViA taBLet !!!


Assalamualaikum semua (",)

Apa kabar korang semuanya ??? Hopefully semuanya ok2 saje la ye ... Actually aku xde apa nak update tapi saje nak test update blog aku nie dengan menggunakan tab . Maklum la pakai tab samsung nie ada la da dekat 5 bulan tapi aku still x tau apa lagi yang aku boleh buat selain dari buka youtube ,fesbuk ataupun bagi anak2 aku main game ... hurrmmmmm da nampak tablet nie macam satu pembaziran kan ??? Masa memula dapat aku memang excited giler & happy baget tapi lately nie aku rasa macam xde keistimewaan jer tablet nie . Senang citer macam pembaziran yang disengajakan la , betul x ??? Tapi xpe coz tab nie pun besday present dari myluv hubby so aku hargainya cuma xtau apa yang aku boleh explore lagi dengan gajet yang satu nie . Aku takut rosak @ jem jer kalau aku buka ntah pape yang aku x tau apa isi dalamnya ... kahkahkah !!!

Kan sebelum nie aku cakap aku malas nak update gambar pasal gambar banyak dalam phone kan ??? Yes that right !!! So malam tadi masa keje dapat la jugak aku update sikit2 blog aku yang hampir2 usang nie ... huhuhu ... Itupun pasal aku nak elakkan mata ak dari mengantuk ...hehehe.... kang x pasal2 glamer kerana difokus oleh cctv aku tertido di kaunter ... hahahaha ..... So lepas jer aku update blog tu aku sesaje la godeh pc kat kaunter tu kengkonon cari la cara mudah nak update blog guna tab . Rupanya memang ada cara mudah nak update blog just download aplikasinya kat playstore . Apsal la selama nie aku x terpikir .... adoiyai tu la asik duk bergosip je kan ??? Nie kalau tahu dek orang comfirm kena gelak ... huhuhu ...
.
Dalam 2 minggu lepas x silap aku la ... aku duk sibuk nak siapkan assignment tetapi masalahnya umah aku xde pc ataupun laptop then nak buat assignment kat tempat keje manjang x sempat coz lately kaunter memang sentiasa busy even malam pun kadang busy . Memang tension coz assignment da nak sampai tarikh duedate tapi aku x buat2 last2nya aku hantar selepas 2 hari tarikh duedate .... huhuhu .... harap2 la x kena tolak markah la kan ???? Lepas tu aku membebel2 la kat member aku yang sorang nie . Nak tau aku bebel apa ??? Aku bebel la yang tab nie xde faedah langsung beli buat membazir duit jer . Then member tanya la nape aku cakap macam tu coz setau dia dengan tablet nie boleh buat macam2 .... Aku pun dengan confidentnya cakap rugi beli tablet nie coz xde perisian macam excel , word atau macam2 lagi la coz ku pun x reti sangat bab2 komputer nie . Tapi lastnya aku yang kena gelak coz member aku cakap perisian tu semua ada cuma maybe aku jer yang x tau nak cari kat mana .... hahahaha !!!! Tu la lain kali jangan takut nk godeh2 kalau dapat gajet2 baru nie coz dalam tu ada macam2 ... huhuhu !!!

Sekian , cukup la aku stop sini je la yer ... tunggu la cerita seterusnya ....

- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment