Saturday, March 30, 2013

CCSP CoUrSe foR mE & tHe GaNg

Assalamualaikum everyone ...(",) 


Petang2 nie kat umah sape pun xde . Yang ada cuma aku dgn dak kecik danial jerk . Haaaa ... mana pulak peginya myluv hubby & ank2 dara aku tu ???? Ntah la aku pun kurang periksa mana myluv hubby pegi yang penting dia angkut sekali anak2 dara dia ...hihihi so dapat la aku rehat2 kejap tanpa sebarang gangguan . Tapi yang hampehnya bila umah dah senyap sunyi nie mata xde pulak gatal nak tido padahal penat giler nie ... Haissshhhh geram la pulak !!! Dak kecik sorang nie pun elok jer minum susu sambil tgk kartun spongebob & xde la pulak buat karenah macam selalu ... Dari melayan mata yang x bole lelap nie , ada baiknya aku update citer pape yang patut kan ???? By the way aku tau la mana myluv hubby pegi ... saje jerk kasi gempak kat korang ... huhuhuhu ... Myluv hubby dia kuar pegi beli bola . Bola apa ??? Ntah la bola apa pun aku xtau tapi katanya bola tampar .

Ok uollls ... mari kita tumpukan perhatian pada entry  aku yang maybe agak serius kali ini . Serius sangat ker citernya ??? Ala aku  saje jer propa ...mengong tul kan ??? Start dari bulan november tahun lepas sampai la ke april tahun nie , aku & the gang secara rasminya telah menjadi pelajar separuh masa dengan menghadiri  'Certified Customer Service Profesional Course' . Kelas kami berlangsung selama lebih kurang 6 bulan & kami dibahagikan kepada 4 group .Group mana kami nak masuk tu alhamdulillah boleh pilih sendiri mengikut keselesaan & kesuaian jadual keje & rutin harian masing2 . Dalam setiap satu group tu ada lebih kurang 20 orang la ... hehehe .... Yang bestnya course nie merangkumi pelbagai aspek & apa yang pasti melalui course seperti ini menjadikan aku rasa kerjaya yang aku pilih ini bukan la sekadar kerjaya picisan sepertimana yang macam orang diluar sana fikirkan . Banyak ilmu yang aku dapat melalui course nie & akhirnya pasti akan melahirkan kami sebagai pekerja yang bermutu & berkualiti dalam menjalankan tugas .Terima kasih kepada our company yang berusaha menganjurkan course ini kepada kami .

Sepanjang course nie diadakan , kami wajib tanpa gagal untuk hadir ke setiap kelas kerana kehadiran pun ada markah . Kami juga perlu menyiapkan 2 assignment iaitu individual assignment & group assignment . Setiap assignment perlu dihantar mengikut dateline yang da ditetapkan oleh tenaga pengajar kami ... huhuhu ... Assignment yang individual tu memang senang la coz aku leh tibai je buat  ikut kebijaksanaan aku tapi yang group assignment tu memang mencabar coz pape nak buat kena pastikan ada kerjasama dari satu team . Da la itu kali pertama aku belajar buat proposal ... kehkehkeh !!! Seminggu jugak la kepala otak nie jadi macam komputer duk fikir macam2 idea .. Perah otak jangan x perah !!! X gitu team Alpha D'Amour .... Da penat pale otak fikir pasal macamana nak buat proposal , time presentation kena pulak buat roleplay ... Aduh senak perut aku nak kena berlakon  la pulak !!! Oleh kerana team aku pilih proposal berkaitan kemudahan playground di KLIA , akhirnya aku la yang berlakon menjadi budak kecik !!!! Aahhhh .... belasah je la janji cepat abih azab nie ...huhuhu 


Nie dia gambar2 yg aku snap sendiri aka gambar syok sendiri la kan ???
Kihkihkih!!!
Bermacam gaya bermacam pose wlupun tgh belajar ...hehehe
Curi2 snap gambar sendiri , sib baik x kantoi... huhuhu
kalau kantoi gerenti aku kena diri atas kerusi kan ??? hehehe ...


Kami sweet , cute , comey & paling penting kami pantang nampak camera ... kahkahkah !!!
We all dari team Galaxy !!!!
Team terbentuk hasil dari kelas CCSP


Kami happy dalam satu team !!!
East or west , team galaxy is the best ...
Yehuuuuuu !!!!


Meja yang bersepah nie mengambarkan betapa kami bersungguh2 masa kelas ....
Walaupun kami suka possing bila ada masa terluang ...hihihi ...


Kami gembira dalam satu pasukan
tetiba rasa macam sedey lak coz course nie da semakin hampir ke penghujungnya
huhuhu ...


Sempat jugak possing2 dengan team member yang lain ...


Walaupun stress dgn bermacam tugasan , kami sentiasa tetap gumbira !!!!

- WASSALAM - 

No comments:

Post a Comment