Tuesday, March 26, 2013

kENanGaN TeRinDaH LaGi

Assalamualaikum & good morning everyone .... (",)

Selamat pagi semua !!! haaaa terkejut x kita update blog pepagi nie ???  Ala saje jer coz semalam sebelum tido sempat la edit  gambar2 masa berjimba2 di melaka tu . Tu yang pagi nie excited bangun nak update status tu... huhuhu ....  korang tau x malam tadi aku tido boleh mimpi yang bukan2 !!! Tau x aku mimpi apa ??? Bole pulak dalam syiok2 tido tu aku mimpi update blog !!!! Gila kan macam da xde benda lain yang patut aku mimpi2kan ....Tu la padahnya kalau dalam nak tertido tu aku boleh pulak fikir2 apa gambar yang aku nak upload pagi nie . Walaupun tido aku macam nyenyak tapi ada la dua tiga kali aku bangun coz anak bujang bucuk aku yang kecik tu demam so kejap bangun buat susu , kang jap lagi bangun bagi dia makan ubat pulak coz suhu badan dia tinggi sangat ... Baru agak2 nak tertido tu anak aku yang no 2 pulak bangun nangis ... haisshhhh apa pulak la yang sorang nie ... Bergegas aku masuk bilik dia rupa2nya dia cari botol susu x jumpa coz botol tu da jatuh ke bawah katil ..... Adussss betul2 cobaan betul nak dapat tido yang nyenyak nie ....

Aku stop kejap la ye coz putera puteri aku nie da bangun . Macam2 pulak mintanya , stress pulak aku ... Mood nak menaip pun da lari jauh da x sanggup dengar rengekkan bebudak nie ... hihihihi ... So nie la serba sedikit gambar yang ingin aku syerkan kat korang ... Hope u all enjoy la .... 



Haaa ... nie gambar yang aku snap masa kitorang naik menara taming sari
Time baru nak start naik ...


Yang nie pulak kami da sampai puncak tertinggi da ... hahahaha
Ayat x bole bla betul ... kuikuikui ...
Cian aku xde dlm gambar pasal aku la jurugambar diorang
Huhuhu .... sedey tau ...


Yang nie kitorang berada di sekitar mana yek ????
Ala x tau la nama tempat tu tapi ada keretapi lama kat citu ...huhuhu ...


Asik korang jer bergambar !!!!
Hah ... nie aku pulak nak possing ...
Hehehe ....


Nie gambar2 yang sempat disnap di sekitar a'famosa
Kitorang sampai sini naik beca ...
Best tau !!!


Da abis da trip mengelilingi bandar bersejarah melaka
Nie gambar kenangan yang diambil sebagai kenangan untuk kami oleh pemandu beca


Selepas naik beca kitorang window shopping pulak ...

- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment