Saturday, March 30, 2013

SweET meMoRiEs 'BaSic AnNounCeMEnT SkiLLs' cOuRsE

Assalamualaikum ....(",)

Jam sekarang da pukul 1.30 pagi tapi mata xleh nak lelap so it time to update my blog !!!! Maklum la da senyap sekejap dari blogging kan so memalam buta nie tetiba lak mood nak update tu mai senyap2 ... hehehe ... Ok guys nie memang gambar2 lama but then kenangan tu akan terus mekar dalam memori aku ...kehkehkeh !!!  Nie semua gambar2 kenangan aku & the girls in orange masa kitorang menghadiri kursus ' Basic Announcement Skills' di RTM Angkasapuri . Sape yang ajar kami cer korang teka ??? Sifu kami x lain x bukan !!!!! Siapa lagi kalau bukan Mr Harjit Singh !!! One of my feveret penyampai berita di tv1 .Suara dia memang lum ada yang leh tanding lagi ...



Mesti korang pelik kan nape aku x update citer pasal holiday di langkawi kan ??? Ok to be honest aku x jadi bercuti ke langkawi !!! Why ??? Please JANGAN tanya coz aku masih stress & frust !!! Nape aku x jadi pegi biar la aku jer yang tau . Memula tu memang aku kecewa sesangat but then life must go on .Sedey gila la ... cam xleh terima jerk ... uwaaaaaa !!!!  Maybe peluang tu akan datang lain kali ... Insya-Allah ... Ok sekarang aku citer balik pasal apa yang aku nak citer nie . Kursus nie diadakan selama 2 hari . Walaupun masa tu agak singkat tapi ilmu yang aku dapat memang amat2 berharga tambah2 pulak disamping kawan2 sekerja yang memasing akrab walaupun kami berlainan syift . Itulah kekuatan kami girls in orange ... Setuju ???!!! Emmmmm .... ada yang senyum tu setuju la kan ???? 

Kursus nie 2 ari tapi cian kitorang ulang alik dari KLIA ke Angkasapuri . Penat tu memang penat giler tapi kami tetap gembira coz kami happy dengan kerjaya yang kami ceburi . Cuma yang x syoknya dah la group kami nie ada dalam 13 org pastu terpaksa la berhimpit2 macam sardin dalam van yang boleh tahan wangi ... bluweekkkk .... Minta pasni van tu rerajin la diwangikan ye . Abis ilang bau perfume chanel aku tau ... kehkehkeh !!!Walauapapun kitorang memang sangat teruja dengan kemudahan yang ada dalam kelas di RTM tu . Da rasa macam DJ la pulak ...huhuhu ... Korang bayangkan suara kami berkumandang kat epot ... korang ada ??!!! Xde kan so xmau jeles okey ...huhuhu ... Ala gurau je la ... Walauapapun kerjaya nie memang mencabar . Memcabar macamana ??? Mencabar macamana tu memang sukar untuk diperkatakan tapi mencabar tu boleh aku rangkumkan dalam pelbagai segi & aspek . 


Apsal macam da xde ayat jer nak teruskan so aku stop sini la ye ... Maybe pasal da start nak tido kot , tambah pulak sok keje pagi kan ... So cukup setakat sini okey . Jumpa di entry yang lain k ... Jom layan gambar2 nie !!!! Byeeee!!!!!



Sempat jugak snap pic cute kak eija ...
X pasti masa nie gambar odw pegi @ balik ... hurmmm aku kena fikir jap
Kak eija !!! Amik pic nie masa balik ker masa nak pegi yek ???
cer jawap kak !!!


Snap pic dari kejauhan
Sempat possing yek senah berdua nie ...
sempoi la korang .. love u all deep2 ...
hukhukhuk ...


Aik sape pulak nie ???!!!!
Nie la dia safrina & kak badar ...
Sweet la pic nie ..


Possing jangan x possing sementara tgh break nie
We really have fun !!!


Nie pulak pic kami masa kat dalam set selamat pagi malaysia
Kami jadi tetamu tapi sayang tiba wrong time ... da tghari
Tu pasal la gelap :-) tapi possing tetap possing !!!


puas pusing2 & possing2 laar la pulak
So makan time !!!!!


Inilah aku yg sentiasa happy go lucky ...
Hidup hanya sekali so kita enjoy !!!!


- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment