Tuesday, March 26, 2013

KeNanGaN tEriNdAh LaGi & LAgi !!!!

Assalamualaikum ... (",)

Kembali meng'update' !!!! Apasal rajin sangat yek ??? Saje jerk coz xde apa nak buat sementara tunggu masa nak flight nanti coz semua da ready ... Tapi dalam ati nie risau & berbelah bagi pasal anak2 aku semua demam . Anak bujang aku teruk jugak la demam dia , nie yang risau rasa ati nak tinggal . Bila fikir2 tiket da bayar & semua da dirancang ... aku kuatkan ajela ati nie . Anak aku no 2 nie x abis2 batuk & selsema tapi u all dont worry coz memasing da ku bagi makan ubat . Aku nak tinggal diorang 4 hari tu .... Myluv hubby pun dua tiga ari macam monyok je dengan aku seakan2 x bagi aku pegi . Tapi bila aku tanya , dia kata dia bagi pegi ... redha x redha tu x pasti la aku .... huhuhuhu ... Eh apsal aku macam meluah perasaan je nie .... Petang nie aku nak pegi happy2 so xmau la moody2 kan ???? Hopefully myluv hubby boleh handle la kan ???

Kali nie aku update cikit gambar2 kenangan aku & family masa kat melaka . Second day tu kitorang pegi main2 air di Melaka Waterworld Wonderland . Memula aku ingat dekat je tempat nie dengan bandar melaka rupa2nya boleh tahan jauh jugak . Terima kasih banyak kepada google director coz bagi tunjuk arah kat kitorang & alhamdulillah x sesat . Almaklum la kitorang memang xtau macamana nk pegi ke tempat nie . Aku x pasti la kitorang ikut jalan mana tapi apa yang aku boleh cakap jalan tu jauh giler pastu bersimpang siur & penat jugak la coz lama gak dalam kete ... kehkehkeh !!! Myluv hubby kata jauh xpe janji x sesat .... hurmmmm .... iyela cik abang oiiii 

Akhirnya selamat jugak kitorang sampai ke tempat yang memang excited anak2 kitorang nak masuk . Lepas park kete , anak2 aku suh tukar baju siap2 dalam kete ... Tiket pada aku memang agak mahal la walaupun masa kitorang pegi tu hari biasa . Aku agak pelik jugak la coz ramai orang & budak2 , sekarang nie cuti sekolah ke ??? Rasa2 macam x .... Nasib baik  untuk anak2 x kena charge coz bawah 5 tahun kan & ada ukur tinggi jugak ... Ingat ye nak masuk dalam x boleh bawak makanan dari luar ye coz beg2 yang kita bawak masuk akan diperiksa ... hehehe .... Tapi bila sampai dalam aku tengok ramai je yang seludup masuk segala macam jajan aka snek ... Facility dalam taman air nie kira lengkap la termasuk kemudahan tempat makan , tempat mandi & tukar baju , kemudahan loker simpan barang & banyak lagi la .... Walau apapun memang seronok la kitorang time nie !!!! Melayankan karenah anak2 x sedar rupanya da petang da ... Ingatkan lepas nie nak gerak ke cowboy town tapi hajat x kesampaian coz demam danial makin teruk so lepas bersiap kitorang pun terus bergerak balik ke rumah ..... 
  
Okey that it .... Cukup la kan setakat nie ... Hope u all enjoy !!! 


Melaka waterworld wonderland !!!!
Here we come !!!!


Myluv hubby & anak2 memang happy giler bila sampai sini
Kiranya semua diorang join & memang diorang really have fun
Seronok tengok bila insan2 yang kita sayang happy kan ???


Nie la aku cian kan x dapat join berendam dalam air
Huhuhuhu ... sedey tau tuhan je tau
Tapi xpe coz danial lagi kesian coz dia demam


Anak sulung aku memang yang paling bertuah & beruntung coz dengan semua maskot dia amik gambar ....
Nak pujuk balik budak sorang nie memang susah tau
Xpe2 pasni ada peluang & rezeki kita datang lagi ye ....
- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment