Monday, March 25, 2013

KenANgAn tEriNdaH ....

Assalamualaikum ... (", )

Memalam nie myluv hubby & anak2 semua da tido so tinggal la aku sensorang terkebil2 mata xleh nak lelap . Aduhai la nape la mata cam x ngantuk je nie ... hurmmmm apa yang aku fikirkan sebenarnya . Entah la aku sendiri pun xtau nape lately fikiran aku macam berkeceramuk semacam . Adakah mata aku xleh nak lelap pasal excited nk pegi holiday esok ???? Haaaaaaaa ...... nak pegi holiday ke mana tu ???? Insya-Allah kalau xde aral melintang dan dengan keizinan-Nya , aku & anak sulung aku akan berangkat holiday ke langkawi !!!!! Waaaaaaaaa ...... x sabarnya nak naik flight !!!! Inilah yang da aku rancang sejak tahun lepas lagi . So tomorrow with airasia aku akan terbang ke langkawi !!!!! Mesti korang tertanya2 kan nape aku bawak anak sulung aku jer , nape tinggal yang dua orang lagi tu ???? Jawapannya aku pegi ke langkawi nie dgn member . Kengkonon nak feeling2 mom holiday jela & antara kitorang just bawak sorang anak jer .... That why aku bawak sorang & yang lagi 2 orang myluv hubby akan jaga . Maybe myluv hubby balik kampung kot sepanjang aku di langkawi nanti .... huhuhu .... Sekali sekala si isteri nak freedom x salah kan as long as diizinkan oleh en suami , x gitu ????

Da alang2 aku sembang pasal holiday nie korang ingat lagi x cerita percutian aku kat melaka tu ??? Ala .... cerita percutian yang ibarat tergantung di tengah jalan tu ??? hihihi .... Cerita tu jadi tergantung pasal gambar2 x boleh diupload . Percutian di melaka tu memang seronok & rasa2 macam x cukup je masa tu coz 2 hari 1 malam jer kan , ditambah pulak anak bujang aku demam time tu . Masa tu memang aku frust la kan coz xleh nak explore banyak benda. Paham jela budak demam , merengek je la .... Frust sangat time tu tapi oleh kerana semua da dirancang & anak yang 2 orang lagi tu da excited sangat nak jenjalan so teruskan je la . Yang penting anak2 aku happy .

Ok itu cerita holiday tahun lepas & walau apapun mission percutian tu sukses & anak2 pun happy . Apa pulak misi percutian tahun nie ??? Ke mana pulak kitorang nak pegi ???? Hurrrmmmmm .... ikut apa yang aku & myluv hubby plan , tahun nie Insya-Allah kami nak pegi Cameron Highland pulak . Hopefully termakbul la impian kami nie .... Nak pegi luar negara rasa2 cam x mampu lagi la tapi kalau ronda2 sekitar malaysia nie ok kot janji kita enjoy !!!!! yeeeeehaaaaaaa !!!! Amboi gembiranya kau nie memalam sensorang lak tu dengan pintu sliding terbuka ... x takut ker ???? Tengah2 malam nie ... huhuhu .... TEtiba lak cam seramsemacam jer .... hahahaha .... xde la acah je .... kehkehkeh !!!!

Ok la kengkawan sekelian , hari da jauh malam nie  & mata pun da start ngantuk  so aku stop sini dulu la ye . Nak menaip nie pun mata macam kelabu asap je . Next time aku cerita lagi ye .... Sementara tu enjoy la sikit2 gambar2 yg aku sempat snap masa bercuti di melaka tu tapi xde banyak gambar la coz gambar ada banyak tapi x sempat edit lagi so nie la serba sedikit gambar . Selebihnya maybe aku akan upload nanti untuk next update ye ... huhuhu ... 















- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment