Monday, September 30, 2013

NeW bARBie MoViE !!!


Yeaaaaaa !!!!!! Da dpt CD Barbie yang baru (",) Terima kasih ibu !!! Ha ... itu la ayat yang kuar dari mulut anak dara kesayangan myluv hubby . Seronok giler dia , manjang senyum dia . Aku pun happy jugak bila anak happy . Sometime layan anak2 tengok movie barbie nie best jugak tau . Lagi kalau edisi muzikal .... perrggghhhhhhh kadang aku yang layan tengok sampai abis !!! 

My daughter nie kalau tengok barbie movie bukan setakat tengok tau tapi siap berangan lagi dua beradik nie . Memasing suka berangan jadi princess ... hihihi !!! Kakak selalu nak jadi princess yang baik jer pastu adik la yang jadi mangsa jadi watak yang jahat ... huhuhu ... Adik pulak xtau pape , ikut je la ... 

Dalam banyak2 movie barbie nie ada sebahgian jer yang menjadi kesukaan anak2 aku . Maknanya movie tu la paling banyak kali diulang tengok . Paling farevet aku rasa Barbie And The Diamond Castle , Barbie The Princess And The Pauper , Barbie Fairy Secret .

 
Koleksi kesayangan my daughter . Siapa nak tengok boleh tapi x boleh pinjam . Maksud ???!!! Mai tengok kat umah kami la ... huhuhu ...

Movie yang paling latest . Akhirnya dapat jugak aku belikan ....
Jalan ceritanya not bad la & aku pun enjoy tengok sampai abis . 

- WASSALAM -
 

No comments:

Post a Comment