Tuesday, September 24, 2013

MeET mY PriNCe DaNiAL


 
 
 Anak bujang aku da besar da ... Encem x ??? Tambah2 encem lagi pasal pic nie aku snap ngam2 dia baru bangun tido ... hahahahaha !!! Dengan muka x cuci , air liur kering pun x basuh , sesaje jer pose depan aku macam tau aku nak snap pic dia ... hurmmmm .... Pejam celik pejam celik da besar da bujang sorang nie . Cian dia x dapat nak manja lama2 , da nak dapat adik tahun depan ... kehkehkeh !!! Nasib la nak , ibu ayah salah planning ... hukhukhuk !!! Sabo je la kan ???

Sejak 2 menjak 3 menjak nie , perangai mengada anak bujang aku nie makin melampau . Sikit2 nangis , sikit2 nangis .. kengkadang tension giler aku dibuatnya !!! Dan kengkadang dengan x sengajanya aku tercubit , terbabab & termarah ... Bukan x sayang , sayangggggggggggggg sangattttttt !!!! Mana ada ibu yang x sayang anak , even binatang pun sayang anak . Tapi mungkin aku kurang sabar kot . Penat mungkin salah satu sebabnya ....


 

Nie rambut baru danial , encem kan ???

-WASSALAM 

No comments:

Post a Comment