Wednesday, July 18, 2012

OMeLaN pAGi !!!

Assalamualaikum ... (",)

Hari nie penat memang x terkata ... memang x terkata la coz macam2 nk kena buat . Hurmmmmm ... x baik mengeluh ... huhuhu ... Nanti da elok2 dapat pahala berganda2 terus dapat dosa lak ... Kannn !!!  Aku bukan penat apa pun tapi penat x cukup rehat . Cuma ..... Bukan pasal penat yang nak aku ceritakan @ ngomelkan disini just nak share apa yang best dengan yang x best jer ... Da lama gila rasanya bila keje malam aku x berjaga . Betul !!! X tipu !!! Biasanya kalau keje malam , tiba jer time rehat aku dah selamat da belayar ke mana2 tapi kali nie ... Aku x tido pun , semuanya gara2 aku minum kopi ... hahahaha ... padan dengan muka aku kan ???!!!! Da elok2 myluv hubby buatkan milo panas buh dalam termos , gatai pulak duk melantak kopi ... hahahaha ... Anyway thanks myluv hubby coz bekalkan air milo panas tu ... Uummmmm ... sedap sangat !!!Really appreciate it !!! 

Korang layan x MCM ??? Aku aritu memang layan gila2 tau tapi start bila ek yang dia punya waktu tu tinggal ari ahad dengan isnin je terus aku macam kurang minat cikit ... huhuhu ... Ala waktu tu pun peserta da tinggal bape orang je kan so macam x berapa best la nak layan pasal xde gado2 , xde drama2 , xde touching2 , xde nangis2...hehehehe  ... Tapi aritu masa yang final tu aku tengok & aku sangat2 suprise coz peserta akhir dia tinggal Angah Rajalawak dengan Dato Fazley jer !!! Oh my !!!! Memang aku x expect yang Angah leh pegi final .... Betul2 x percaya ... Kalau Dato Fazley tu memang aku dah boleh agak juga la coz dia memang nampak consistent dari episod ke episod . Aku agak2 Wincci dengan Dato Fazley pegi final tapi Angah !!!! Bukan pulak aku kata angah tu x terror masak cuma banding Wincci dengan dia kan , Wincci macam lagi menyerlah dari dia . Tapi xpe la kan , sekarang dah terbukti orang lelaki memang terror masak & perempuan perlu mengakuinya ... kuikuikui ... Cuma aku memang lega coz Juliza tu x masuk final , kalau tidak tambah bongkak la makcik sorang tu kannnn ??? Bak kata Jehan , kalau da hari2 bagitau terror masak ... bosan jugak nak dengar !!! hahaha ... 

Apa2 pun tahniah kepada kedua2nya coz memasing dapat la menyumbang RM7,500 untuk badan2 kebajikan yang diorang wakili & yang suprisenya lagi Dato Fazley sebagai juara MCM menyumbang lagi RM50,000 ... Wahhhhh !!!! Tahniah !!!! Tahniah juga buat Angah tapi ... Angah malam tu nampak over confident sangat la ... huhuhu .... Dalam duk aku layan2 MCM tu , di hujung2 siaran tu aku terperasan Azwan tapi yang aku amat2 terperanjat beruk mak yek bila si Azwan tu dengan mekap aku x tau la bape inci tebalnya pastu tambah pulak pakai crown !!! Alamak Abang Azwan , awak dah salah majlis ker ???? Bukan aritu kata da kembali ke jalan yang diredhai ker ??? Xmau  cakap pape pun but still selagi tuhan bagi nyawa tu beringat la ... Teringat mula2 nampak Azwan dalam tv , x silap dalam Muzik2 kot memang nampak lelakinya & suka gak kat dia masa tu tapi sekarang  ??? Korang ada mata korang leh nampak , korang ada otak korang fikir la ... Ni bukan mengata @ mengutuk tapi cuma pendapat sahaja so no heart feeling ok !!!  ... Nasib baik la masa dia komen tentang kemenangan Dato Fazley tu dia x pakai crown dia , kalau tidak mau aku tutup tv tu terus & masuk tido lagi bagus . Maybe pihak astro yang suh dia buka kot , kalau x .. x boleh komen pape x boleh kuar tv ... hahahaha ....


Ok la korang ... Rasa macam dah ilang idea la nak tulis apa . Padahal tadi macam2 aku nak tulis ... Maybe pasal badan penat sangat kot tu yang otak jadi penat gak tu ... hehehe ... Bubai !!!

- WASSALAM -




No comments:

Post a Comment