Friday, September 2, 2011

EdIsi mELArAM

Masuk keje di hari ke-2 hari raya memasing melaram pakai baju raya .... sib baik dapat kebenaran pakai baju raya walaupun dah raya ke-2 .


aku rasa aku bukan pakai baju edisi baju raya tapi baju mengandung coz ingat nak pakai baju kurung tapi sedih betul pasal dah x muat ... hahahaha .... pastu ingat nak pakai jubah jerk tapi kang nanti ada lak yang panggil aku nie ustazah lak ... serba x kena jadinya so pakai jerk la baju mengandung ....


sian kat aku .... amik gambar sendiri ... masa nie keje kat kaunter CP together with en azham .... cun gak muka aku nie kalau x bermekap kan ???? hahahaha masuk bakul angkat sendiri ....



gila tembam muka aku masa nie .... hurmmmmm .... x suka la macam nie .... huhuhuhu ....



nie lak pic aku with kak aida ... tango pun xnak ngalah , pakai gak baju raya ... hehehe tapi aku & kak aida pakai baju mengandung k ....



ha .... mai dah sorang lagi mak buyung .... kalau nak tau kami bertiga nie tengah mengandung tau .... memang kena la kalau bergambar tu .... sape nak join the club boleh la tapi register la dulu dengan pejabat khadi yerk ....

No comments:

Post a Comment