Tuesday, July 27, 2010

my sweet little damia


ala2 tomey2 anak ibu .... tgk apa 2 ?


dah mengamuk minta dukug coz dah penat kot meniarap ...


senyuman yang memikat hati ibu dikala ibu penat balik kerja ...


asyik tgk tv citer katun nie ...


celub baaaaaa .... cakkkk !!!!


alamak jauhnyer terompet aku nie ... ada sape2 leh tolong amik x ?


sedeynyer muka tu sayang ...


yehaaaa ... dapat jugak terompet aku ... hehehe


adoiyai susahnye nak masukkan dalam mulut ....


nak masuk dlm mulut tapi asik masuk kat idung jek ... anybody can help meeeee ???


mata dah ngantuk le bu ... bila nak masuk buai nie ?


pesen baru tudung bg trend kanak-kanak bawah umur .. santek x ?

napela aku pki tudung mcm nie ??? ibu2 ..


malas la ... panas tau ..


macam nk ckp sesuatu jek ??? ada apa sayang ...

* gambar2 nie semua aku amik masa aku kat umah . Tengah lepak2 boring tengok tv , x tau nak watpe pastu dok pikir2 nak watpe ek ??? so aku snap le pose2 baby mia . Lagipun masa tu dia baru bangun tidur .

No comments:

Post a Comment