Monday, August 2, 2010

untuk teman-teman....

so cuteeeee ......................

kak ida baca msg dari boifren ker ... kak ani maintain posing k...

amboi2 fiza & kak aida makan kfc x ajak ker ??? nape kak ani tu , jangan le kacau kak ida tu tengah gayut ...

merenung masa depan ....

kak juhanis jangan lupa c&c ...

walaupun tengah attand call sempat jugak dia pose ... cayalah kak juhanis ...

me & hj radzuan ( dalam kenangan )

me & fiza ( dalam kenangan )

all together alpha gang ( sweet memories)


Hari nie hari first day aku di klia ... Semuanye terasa baru dan janggal walaupun aku pernah berada di sini suatu ketika . Semua masih biasa tiada yang berbeza ... mungkin perlu sedikit masa . Kerja ibarat orang baru , banyak yang harus dipelajari .
Tiada lagi marah2 dan bising bingit seperti semalam dan sebelumnye . Terasa rindu seketika pada lcct yang riuh rendah dengan hiruk pikuk manusia , tambah rindu lagi pada teman2 yang teramat sporting tika berkerja . Gurau senda , tawa ria dan usik mengusik bermain2 di fikiran ( Aku menangis dihati sekarang nie ) .
Terkenang senyum dan tawa en nuar dan trend marknye ( tampo kang ) ... hahaha lucu2 . Terbayang gurauan manja kak animas dengan trend marknye ( rotan kang) ... rindu2 . Teringat pulak pada kak juhanis dengan senyuman manis dan trend marknye ( suing kang baru tau ) , rindu pada lily yang manja dan ceria ... shafiq yang suka menyakat dan paling pandai amik hati ( senyum manjang ) ... tidak kulupa pada kak aida , dol dan haziman yang sangat sporting . Senang kate aku rindu kamu semua .... rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



ADAKAH KITA AKAN MASIH SEPERTI DULU ??? Adakah kita masih bisa ingat mengingati tiap kenangan sesama kita ??? Masihkah kalian mengingati aku seperti aku mengingati kalian ??? Oh tuhan mengapa sayu rasa hati aku tika dan waktu ini ???

Buat teman dan sahabat yang teramat aku kasihi , tiap apa yang kita lalui bersama akan kekal dalam sanubari ini . Teman , aku pohon berjuta kemaafan andai pergiku tanpa sepatah kata , andai tinggalku tanpa lambaian , andai keluarku tanpa pelukan . Bukan kutak mahu tapi kutak berdaya .... Aku ingin berkata2 yang indah tapi lidahku kelu terasa berat untuk aku mengucapkan selamat tinggal teman , aku ingin beri satu lambaian tapi kutak sanggup kehilangan kalian dan ingin kudakap erat kalian semua tapi kutakut kulemah dalam perasaan ... maafkan ku teman ... maafkan aku ...

Yang ingin kukatakan berjuta terima kasih pada semua kerana sudi bersama diri ini yang serba kekurangan . Maaf andai gurauanku dan sendaku ada menyakiti sesiapa antara kalian , halalkan tiap minuman dan makanan yang kita selalu kongsi bersama ... Andai kita terserempak dimana2 tegurlah diri ini kerana aku insan yang sentiasa ingat pada teman .


No comments:

Post a Comment