Monday, July 5, 2010

Hari yang biasa

Kerja hari ni boleh tahan best la walaupun kepala nie serabut memikirkan seribu satu masalah . Tapi aku sedaya upaya untuk bangkit supaya aku tidak terus hanyut dek emosi aku yang tidak berapa nak stabil tu . Kalau aku sedih-sedih pun tak guna kerna bukan ada yang ambil berat pun , ntah-ntah mereka sedang mentertawakan aku . Aku tidak mahu kalah dalam perjuangan hidup aku sendiri sebab aku ada anak-anak ... Kalau aku tak kuat macamane dengan anak-anak aku nanti . Aku tidak boleh lemah dan aku tidak boleh biarkan emosi terus menguasai aku .

Orang kat area IA kaunter nie boleh tahan ramai la , lagi-lagi kalau ada 2 3 kapal landed masa dekat-dekat sama . Tapi tadi aku ada attend satu mat saleh ni , muka very the hensem than style pun ada ... terkasima juga aku sekejap tapi datang satu bangladesh ni tiba-tiba tanpa adab sopan main serbu tingkap terus tanya aku where flight to penang ? 2 3 kali pulak tu , kalau dah iye pun takut kena tinggal kapal bawak-bawaklah beratur ... eiiiiii potong stim betul tau tapi aku steady jek , bak kat duty officer aku budi bahasa budaya kita ... hahaha . Pas settle aku handle mat saleh tu terus aku attend bangladesh yang nak pegi penang nie . Lega ......

Apa yang datang disimpulkan ari nie semuanya okey walaupun hati ini tuhan jek yang tahu , hidup perlu diteruskan . Habis hari ini mula lah esok hari yang baru ntah-ntah lebih mencabar dari hari ini . Tidak sabar nak balik esok pagi pasal dah rindu sangat kat anak-anak , mana tidaknya 2 hari aku tak jumpa . Rindu-rindu ... Kat ayah dia rindu x ??? Mungkin rindu mungkin tidak ... Sabar ye mia sabar ye yana ..... sok pagi ibu balik okey .

No comments:

Post a Comment