Friday, July 16, 2010

Bosan & hujan

Malam sambung kerja macam biasa lah kat kaunter IA nie .Orang belum ramai lagi tapi dalam kul 11 mlm nanti memang ramailah coz banyak kapal landed masa tu . Emmmmm ..... boringnyer , apa nak buat nie ??? Nak baca paper xde berita yang best , nak main game bosan lak coz asyik game yang sama jek . Asyik2 game zombie ,asyik2 game telur dinosaur ... bosan . Perut pulak kenyang coz dah makan kat food garden dengan kak aida tadi . Nak watpe nie ??? bosan2....

Oleh kerana bosan sangat aku call lah hubby aku kat umah . Tanya dia tengah watpe ??? rupanyer dia dah nak tidur dah , anak-anak pun dah tidur . Adalah borak kejap tanya macamane anak2 kat umah , so far semuanye under control katanye ... pandai jugak hubby aku nie jaga anak kan ... Tengah borak2 tu adalah datang 1 orang pax ( indonesian ) ni tanya pasal flight dari surabaya . So aku jawaplah flight dah sampai kul 10.15 mlm . Dia tanya lagi pax ambil masa berape lama untuk keluar ke IA nie ? Aku jawap dalam 45 minit ke 1 jam . Dia boleh pulak buat muka terkejut pastu asyik tanya banyak kali seolah2 macam aku nie tipu dia pulak . Apa ko ingat kawan ko tu naik bas ke nak kuar cepat2 , kalau dah tak percaya apa aku cakap xyahlah tanya , tunggu jek kawan ko tu kuar ... abis cerita . Ko x sakit hati dengan jawapan aku , aku x sakit hati dengan pertanyaan ko yang berulang2 tu ... kan senang . Pastu sebelum pax tu blah , dia ambil nama aku ... amik la coz aku rasa aku dah bagi info yang betul ...

Tengah aku menaip2 nie tiba-tiba aku rasa sejuk jek , pastu aku tengok luar rupa2nye hujan lebat . Jangan ada flight yang delayed sudahlah . Alamak bestnye kalau aku kat umah , boleh tidur lena ... landing atas tilam lagi ... hahahaha . Tapi nak buat macamane dah nama pun kerja kan . SEJUKNYER .................... Hari nie aku rehat dari kul 2 sampai kul 5 so boleh lah rehatkan badan kejap .

No comments:

Post a Comment