Tuesday, July 20, 2010

Aku dan puasa ...

Selamat pagi duhai alam semesta , alhamdulillah aku masih lagi bernafas untuk mengharungi hidup serba mencabar ini . Semoga hari ini adalah hari yang lebih baik dari semalam , semoga rahmat dan berkat Allah sentiasa mengiringi aku sepanjang hari ini ... Amin . Actually aku puasa pagi nie ... hahahaha . Macam kelakar jek kan ganti puasa hari selasa coz biasanya orang ganti puasa hari isnin dgn khamis coz dapat pahala puasa sunat sekali . Tapi xpelah yang penting dapat ganti puasa plus nak temankan lili puasa . Dalam hati geram jugak pasal hubby aku gelak bila aku cakap aku ganti puasa hari nie ... macam aku cakap tadilah biasakan orang ganti puasa hari isnin @ hari khamis ...

Hari nie kerja pagi macam biasalah aku lambat cikit coz aku naik bas dari klia . Driver bas pun bawak bas macam siput jek , biar lambat asal selamatlah katakan ... kahkahkah . Tapi xdelah lewat sangat aku sampai tapi bila aku sampai2 jek semua orang dah habis briefing . Aku pun terus le masuk ke kaunter . Cian kat orang kerja malam nak balik .... Baik kan hati aku nie... hehehehe . Kat kaunter hari nie xlah busy sangat , harap2 sampai petang le macam nie coz nanti nak sambung kerja malam pulak .

Sekarang nie aku kat kaunter IA ganti kak juhanis rehat so dapatlah aku update blog aku kejap ...hohohoho . tapi aku x ngular tau pasal kat cini x busy . Napelah hati aku ni tiba2 tingat kat anak2 ??? mungkin aku rindu kat diorang kot , maklum le semalam aku balik pun dah lewat so anak2 pun dah tidur . Bila difikir2 balik bila aku kat tempat kerja aku rindu dgn karenah anak2 aku terutama si yana tu tapi bila kat umah aku asik marah dia jek . Mane xnye boleh tahan tak dengar cakap ... kat si kecik mia lagi la aku rindu tambah2 bila dia senyum ... ala2 .... comey sangatttttttttttttttttt

Rasanya sampai disini ajelah aku berceloteh yek coz pax dah start ramai nie . Kang nanti ada orang ngata aku ngular pulak . Maklum le lumrah manusia bila kita wat kerja elok2 dan penuh dedikasi orang x nampak tapi bila kita alpa cikit jek mulalah orang kate kita mengular x wat kerja ... macam hampeh jek kan ???

Hmmmmm ....... tiba2 perut berbunyi pulak ... ala laparnyeeeeee . Heyyyyy dey perut hari nie puasa la ... lupakah hahhhhh ???? huhuhuhu

No comments:

Post a Comment