Saturday, July 24, 2010

bye VIP room LCCT ....


antara model2 paling wanted dalam syif alpha ... kali ini mereka menjadi model coklat yang dihadiahkan oleh seorang vip tapi aku dah lupe sape nama dia


me & En Anuar . ala2.... malu giler tapi jangan gosip tau kang kena tampo kang ( en nuar kate ) hehehe


me & kak anismas ... mari kita mengeja . okey murid2 apa bunyi perkataan diatas nie ?



nape aku pose macam nie ek ??? confius2



dua model utama untuk majalah mingguan MAHB edisi lcct . sila dapatkan segera di stesen2 minyak berdekatan anda sekarang !!!!



pose paling dikehendaki abad ini ... hahaha



jaga2 kak aida kang jatuh kang pasu nie ... dah le berat . walaupun begitu kami tetap control cun tau .



ada gaya jadi bos tak ? jawap jangan tak jawap ... kuikuikui



mane anda pilih ??? saya atau bunga



Ya Allah tembabnye aku , malu2



pose nie masa kat dalam kaunter



me & shafiq , ntah pape ntah ...



me & shafiq cute . ko tepon sape tu fik ? pening2 aku tengok kau nie tau


* gambar tidak berape terang pasal kat dalam bilik vip tu gelap cikit .

No comments:

Post a Comment