Wednesday, November 6, 2013

aKU BUkaN MaLAiKAt ...



Memalam baru ada masa nak meng'update' blog ...  apa cer !!! Jawapannye macam selalu la ... hihihi ... Kengkonon super2 busy !!! Buahahahhaahhaha !!! Ala xde busy mana pun cuma x sempat & ditambah pulak dengan xde idea aka lost mood ... Boleh caye ??? X caye suda !!! X kisah pun !!! Okeh cukup2 merapu2 malam arini . Nanti kang orang muak pulak ... Apa yang aku tulis nie mungkin nampak kurang ajar tapi aku sekadar meluah rasa apa yang terpendam . Da terlalu lama aku pendam tapi keadaan masih x berubah . Aku sedih , kecewa , marah & macam2 lagi perasaan tapi xde apa yang boleh aku buat so this is just apa yang aku rasa ...

By the way nak bagitau gak nie ( geram punya pasal ) ... kalau pun blog aku nie sekadar picisan orang xkan baca @pun xkan bukak @pun ada orang kata aku SS ( syok sendiri ) , ko ( manusia yang sorang ) ada masalah apa dengan aku ???!!! Yang sakit ati sangat dengan aku nie kenapa ??? Aku ada kacau life ko ker ??? Setahu aku la kan , selama aku keje & kenal ko ... aku x penah heran @ JELES pun dengan life ko !!! Tapi yang ko selalu duk sibuk2 hal aku nape ??? Ker ko sebenarnya jeles dengan aku ??? Tapi kalau ko jeles pun , apa yang nak dijeleskan coz hidup ko jauh lebih baik daripada aku . Ko nie ternyata ada penyakit PHD . Xtau penyakit PHD tu apa ??? PHD tu ' Penyakit Hasad Dengki '!!!! 

Even kalau ko nak hasut orang jangan kawan dengan aku pun aku x heran & x kisah ... buat la coz bab tu ko memang terror kan  ??? Konon ko seronok la ramai kawan comolot !!! Arini ko benci aku , ko kutuk aku belakang2 coz depan2 sumpah mak lampir ko x berani  then esok2 ko x suka orang lain , ko kutuk orang tu pulak pastu tetiba ko rapat pulak dengan orang tu , ko kutuk orang lain pulak kengkonon ko nie suci la depan orang yang pernah ko ngata tu  .... phuiiiii !!!! But what to do coz memang nie la lumrah hidup bermasyarakat . Ada macam2 ragam macam karenah  . 

Pada aku , aku x perlukan manusia spesis ko untuk mewarnai hidup aku kerna apa ??? Buat tambah dos jer ... One more thing , aku x rasa rugi x jadi kawan comolot ko pasal ko nie jenis talam 2 muka !!! Depan aku kemain lagi baik mengalahkan malaikat tapi belakang ... masya-Allah ntah2 syaitoooooon tu lagi baik dari ko !!! Aku bukan nak buruk2kan ko tapi please la , kalau da memang ko benci sesangat dengan aku ... Please la STOP KACAU HIDUP AKU !!!! Ko nak tambah dosa ko pasal benci aku tu lantak ko la tapi bila ada yang sampaikan pada aku yang ko buruk2kan aku , aku rasa sedih & kecewa padahal AKU X PERNAH PEDULI TENTANG LIFE KO !!!! Ko ramai kawan nak gelak sakan macam setan pun aku X HERAN coz ko bukan sape2 dalam hidup aku !!!

Aku akui aku bukan insan yang sempurna tapi ko da tengok cermin da & ko rasa diri ko tu cukup sempurna ker ??? Ko patut bersyukur coz Allah jadikan ko sebaik2 kejadian tapi kalau setakat muka cantik , body mantap tapi keperibadian sama macam setan baik la ko bertaubat sekarang !!! Masih ada masa , Allah tu maha pengampun . Aku manusia biasa & manusia biasa xkan lepas dari melakukan kesilapan & kalau suatu ketika dulu aku ada buat salah kat ko & ko rasa sakit ati sampai kiamat xleh nak maafkan aku ... Aku dengan rendah hati minta maaf banyak2 . One again please JANGAN PEDULI PASAL AKU !!!


Sekian adanya ...

- WASSALAM - 

No comments:

Post a Comment