Saturday, November 2, 2013

MEnaNG cONteST ReaDEr's DiGesT !!! BiO bEtuL ????



 1st November memang hari yang paling membahagiakan buat aku coz hari nie besday aku la . Alhamdulillah & tq pada kengkawan yang sudi wish my besday tu ...hihihi ... OMG OMG OMG umur da masuk 3 series weyyyy !!! Tapi mak tetap maintain sweet 16 okeh !!! Moga doa2 kalian dimakbulkan ... insya-Allah ... amin ...

Kisah hepi2 besday nie x abis kat tempat keje jer tau coz balik umah ada suprise lagi . Haaaa ... mesti korang excited nak tau kan ??? Apa !!! Suprise dari myluv hubby ??? Huh ... yang itu jangan dimimpikan la coz memang xkan terjadi pun tapi kalau one day terjadi memang la big2 suprise namanya !!! Teringin jugak sebenarnya .... huhuhu ... Tapi ada gak suprisenya coz myluv hubby da masak so aku boleh la rehat lebih sikit ... hihihi ... Tq sayang ;p

Okeh berbalik pada citer suprise  ... Balik2 keje tengok kat atas meja ada surat atas nama aku . Aik !!! Surat apa lak nie ??? Duk atas katil sensorang aku pun buka la sampul tu & terkezut mak !!!! WOWWWWWW aku bakal memenangi RM625,000 !!! Yahoooo hoooo makcik kayo ... makcik kayo !!! Ati berdebar2 excited nak tau macamana aku leh menang coz aku xde masuk mana2 contest . Lagi2 under Reader's Digest pulak tu . Tapi macam pernah dengar  Reader's Digest nie tapi dimana ya ??? Owh ... baru teringat , nie majalah nie . Surat tu pulak tulis omputih , nasib baik aku paham apa ditulisnya ... Baca punya baca hurrrmmm something wrong somewhere ... Betul kah tipu kah ??? Tapi hati da seronok tahap babun dapat girlpren nie , macamana ???!!! Tapi xpe2 sabo ... mai kiter google cari kesahihan contest nie . Aku pun google la alkisah contest nie & memang tepat ramalan aku coz contest ni MENIPU jer !!! ( Babun lari terus nangis bawah pokok pisang ) Yang sebenarnya diorang nak melariskan  majalah & produk2 dorang jer tapi dengan cara yang sangat2 licik . Wowww !!! Da bertahun2 wat kegiatan macam nie xde tindakan apa2 ker ???

Rupa2nya bukan aku jer yang dapat surat macam nie tapi ramai lagi dalam Malaysia terchinta ni . Hampeh tul !!! Aku baru berangan2 nak jadi OKB ... kahkahkah !!! Giler ko tetiba nak dapat dekat setengah juta x happy ??? Aku bukan takat happy jer tapi siap da berangan macam2 da tapi xde la beriye2 sangat  ... huhuhu ... Then dalam aku gigih nak mencari kesahihan contest nie baru aku teringat yang Reader's Digest ada hantar email kat aku kata aku menang RM750,000 tapi tengok step by stepnya hurrrmmmm yang sebeno2nya aku kena beli majalah dorang  dulu then ikut step seterusnya beli produk  lain pulak  ... Terus aku abaikan email tu malas nak layan  . Nie da dihantar surat pulak !!! Hurmmmm ... Macam2 taktik nak meniaga sekarang nie kan ??? 

Uuuuwwaaaaaaaaaaa .... hancus harapan nak jadi OKB !!! kehkehkeh !!! Kalau tidak memang xde hal la takat nak belanja kengkawan tu ... kahkahkah!!!  Tapi memang betul la kan , mana ada tetiba nak dapat duit beriban2 tanpa usaha ??? Mungkin betul leh menang tu tapi peratusannya tu ntah2 0%  tapi duit korang da disakaunya dulu so baik x payah !!! Abaikan jer la & berpijak la di bumi nyata ... Tetiba jadi seriau jap pasal macamana diorang leh dapat email , nama penuh & alamat aku ek ??? Adoi ... Bila matlumat da dihujung jari nie makin menakutkan la pulak ... Okeh Reader's Digest sila jangan hantar2 surat @ email kat aku lagi ea ...



 
Nie sampul yang aku dapat ... 
Seronok wooooo bakal dapat RM625,000 tu  !!!!
selesai segala hutang still ada balance nak berjimba2 around Malaysia .. kahkahkah !!!

Sekali dia tulis omputih da ...
Kalau korang baca surat nie memang membuatkan korang yakin korang akan menang 
RM .... RM .... RM .... hikhikhik !!!
 
Nak bagi korang yakin lagi ... Nie dia disertakan gambo2 insan2 yang pernah menang 


- WASSALAM - 

No comments:

Post a Comment