Tuesday, August 9, 2011

YumMMMMMM .... diKAmPUnG

Haaaa .... tengok tu , macam2ada tau .... ikan bakar ada , udang bakar ada .... macam2 la .... yg penting semua nie bukan beli tau tapi masak sendiri .... Memang terserlah ke'expert'an myluv hubby dalam bbq nie ... hahaha

Kalau korang nak tau , tangan yg korang nampak tu tangan aku tau ... tengah menceduk sayur campur yg sangat la sedap ... hihihi ... sendiri masak so sendiri puji la ..... hahahaha

yg warna kuning macam jemput2 tu sebenarnya cempedak goreng ... pun aku yg masak ... hihihi ... mahal jugak cempedak nie kan sekilo rm5 ... aku aritu beli sebiji jerk dah dekat 2 kilo.... tapi xpela coz myluv hubby nak makan ...

tengoklah tu myluv hubby ... rajin dia melayan karenah anak kesayangan dia .... masa nie lum masuk waktu berbuka lagi

dah layan yg sulung , kena lak layan anak yg kedua .... hahahaha .... ntah apala yg mia nak tu kan ????? sabar ye myluv hubby ..... huhuhuhu

nie amik masa lum masuk waktu berbuka .... nmpk tersusun jerk ....

untung anak2 aku coz dapat ayah yg sanggup layan apa aje karenah anak aku .... pic ni aku amik sebelum waktu berbuka .....

ayah..... pusing2 la kaki tu , kakak nk naik moto nie !!!


* Sorilah coz ada pic makanan jerk , memasing tengah sibuk berbuka & x larat nk pose2 .... almaklum le perut memasing tengah lapar kan .... hahahaha

No comments:

Post a Comment