Tuesday, February 1, 2011

Our 4th Anniversary

myhubby x mau beli kat luar segala makanan so aku le yg kena goreng sendiri
huhuhu ... sedey tau ...
mcm2 yg aku goreng ....

sudah siap dihidang segala makanan ...
siap dgn pencuci mulut tu ....
aku goreng cikit2 jek pasal kitorg saje2 celebrate bersama ank2
yg penting tiada pembaziran ...
Alhamdulillah ....(",)

our anniversary cake ...
cheese cake with blueberry
sedap hingga menjilat jari ... my faveret cake
hehehe

ala2 anak aku nie
dia pulak yg excited lebih ....

nie lak mia ... cian2 dia xde yg layan dia
sib baik dia pandai bawak diri ...

x abis2 batrisyia nie tau ...
dia dah sabar nk tiup lilin wlupun byk kali aku cakap nie bukan kek besday dia ...

buah kegemaran aku & family ...
buah manga segar ... yum2 ...
apsal mcm nie myhubby candid pic aku ...
saje nak boikot le tu ...

aku with mia ...
mia tgk apa tu ??? x sabar nk makan kek ker ???
sabarrrrr ....

batrisyia nk tiup kek ...
suka betul dia bila dapat tiup lilin tu ...
geli ati lak tgk karenah dia

anniversary yg ke-4 ...
nampak tu 4 batang lilin ???
seronokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ....

myhubby menghayati keenakkan cheese cake ...
x adil tau dia dah makan dulu ...
hehehe

pic 3 beranak ...
ayah pegang mia sampai nampak perut mie
sib baik x muncit ...
si kakak pulak pegang kaki adk
mcm2 la ...

mia ngantuk ke lalok nie ???
masa nie mia tgh mkn kentang goreng ...

last minute kawan2 myhubby dtg ...
memang dah rezeki diorg la
ok gak leh diorg perabih makanan yg x abis tu
hehehe

myhubby with his friends ...
makan2 .. borak2... gelak2 ... diorg nie memang selalu dtg umah
kadang2 dtg secara mengejut ..

kek yg dah tinggal separuh ... sedap memang sedap
x rugi beli ...

tgk yana makan tu ...
betul2 sedap tu .. duk betul2 dpn kek ...
takut sangat org amik kek tu bawak lari ...



* Aku & myhubby x plan pun ... aku just ckp lama dah x mkn kek & suddenly terjadilah acara ini . Kitorg g beli kek pastu goreng2 apa2 yg dah sedia ada dlm peti ais ... mula tu aku ingat nk beli McD @ KFC tapi myhubby kate "nape nk membazir2 kan ari tu dah g mkn kat KFC ???" aku just diam & fikir ...betul jugak apa yg myhubby ckp ... lgpun kitorg saje2 jek nk bg anak2 gembira ...

2 comments:

  1. tahniah!
    bestye tgk akk n family akk.....=)
    nnt nak join boleh tak??

    ReplyDelete
  2. Thanks beb ...
    akak memang hepi dgn famili akak (",)
    nak join ??? no problem boleh2 ...
    lgpun x lama lagi awk pun ada famili sendiri
    hehehe ...

    ReplyDelete