Wednesday, February 2, 2011

Diari hari ....

Kenapa aku moody jek sepanjang hari nie ??? Ianya macam ada yg x kena jek ... tapi aku x tau apa , pasal dalam kepala otak aku nie ada macam2 yg aku fikirkan . Orang selalu cakap jgn difikir sangat kalau ada masalah tapi kalau x difikir mana nak jumpa jalan penyelesaian , betul x ??? Aku nie pulak kadang2 terlebih fikir pulak ... sampai kadang tu kalau terlalu fikir , mood aku pun boleh ilang . Actually masalah aku nie xdelah teruk sangat pun tapi entahlah ... tension2 !!!

Pagi tadi balik keje Ya Allah .... penat giler subahanallah hanya Allah jek yang tahu ... Balik umah pun dalam pkl 10 lebih baru sampai . Nasib baik myhubby dah mandikan anak2 ... so sweet tau myhubby nie pasal dia understanding yg aku nie penat baru blk kerja . Sampai2 jek kat umah x sempat amik beg amik apa ... aku terus tersadai atas sofa .... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Aku ngantuk sesangat pasal malam tadi keja aku x tido pun ... duk borak2 dgn dilla . Cian kat dilla entah2 dia pun ngantuk giler macam aku .... lagupun dah kuar rule baru yg keje malam xleh rehat aka tido macam dulu .... :-(

Korang tau x ... sedar2 jek jam dah pkl 11.30 pg ... anak2 lak tengah main , nasib baik x bergaduh tau . Walau hakikatnya aku ngantuk & teramatlah penat , tugas sebagai isteri & ibu x boleh aku ketepikan .... betul x kawan2 ??? Aku bangun cuci muka pastu terus ke dapur nak masak . Bukak peti ais tengok ada ikan dgn sayur kacang botol .... & makan tengahari nie aku buatlah ikan goreng dgn kacang botol tumis .... sedap tau ... hehehehe

Dalam pkl 1.30 tghari pas makan teus myhubby siap2 pergi keja ... Aku masa tu dah tertido balik dah pasal dah terlalu ngantuk , lagipun mia dah tido tinggal yana jek yg tgh main2 ... Petang tu aku bangun pun jam dah pkl 6 ptg .... aku terbangun pun pasal dengar suara mia nangis... huhuhu . Bangun segar2kan diri pastu terus mndikan anak2 ... pastu bagi diorang makan pulak . Mula tu ingat nak basuh baju tapi datang lak satu penyakit iaitu penyakit M . A . L . A .S ....

Emmmm aku nak tulis apa lagi nie ??? blank lak tiba2 ... tambah dgn xde mood nie , niat nak menaip tu ada tapi entah nape otak nie macam jem jek ...hehehehe BUBAI ....

No comments:

Post a Comment