Tuesday, September 21, 2010

cian-cian yana demam lagi ...



Aku memang kesian betul dgn anak aku ni coz sebelum raya ari tu dia dah demam , seminggu gak la ... Risau aku pasal doc sampai nasihatkan aku bawak dia pergi hospital . Sapelah yg nak duk kat spital time2 raya nie tapi kalau dah anak aku tak sihat aku tabahkan hati jelah kan .... Alhamdulliah sehari sebelum raya anak aku dua2 sihat .... Dapatlah aku pergi kerja pagi raya tu dengan aman dan tenteram , claim public tu .... huhuhuhu ...

Hari raya ke-5 aku & family balik kampung , dapat la aku beraya di kampung dalam 4 hari .... huhuhu . Kira raya sakan la , mana xnye ... kitorang gerak dari umah di seri ehsan dalam pkl 5.30 ptg pasal masa tu aku keje pagi balik pkl 3ptg & sampai ke kmpg dalam pkl 8.15 mlm pastu terus pegi beraya umah abg ipar aku yg 1st ... Esok paginya tanpa rehat kitorg pegi beraya lak ke umah2 sedara belah hubby aku ... petang baru kitorang balik dalam pkl 6 ptg kot , penat2 .... Esok paginya pulak kitorang beraya lak ke umah2 sedara belah aku , nie lagi dasyat .... malam baru kitorang balik pkl 10 mlm kot.... huhuhu ... Memang gila raya kan kitorg nie ... Aku bukannya apa , aku join beraya dgn family aku pegi umah sedara2 , lagipun setahun ntah sekali jek aku jejak umah diorg ... Tau2 semuanya dah tua2 beranak cicit ...

Hari ke-4 kitorg kat kmpg duk umahjek , kitorg xde pegi mane2 just relax2 pasal mlm kitorg dah nk gerak balik umah kat seri ehsan . Malam dalam pkl 10 mlm kot kitorg gerak balik seri ehsan ... Cian hubby aku sepanjang perjalanan balik umah tu dia drive sorg2 coz aku & anak2 dah tertido ... actually sebelum kitorg mulakan perjalanan , aku ada minta kebenaran kat hubby aku . Aku tanya dia leh x aku tido pasal aku ngantuk gile plus sok nak keje pagi ... hubby aku diam jek .... Klu dah diam jek ... paham2 jek la kan . Yg aku ingat dia ada kejut aku minta duit tol , masa tu dah sampai tol nilai . Lagi sekali aku tersedar , aku dah ada dpn pintu umah .... hahaha ... betul2 ngantuk nie , yg aku ingat masa tu aku tengok jam dah pkl 1 pg ...

So kesimpulannya ... yana demam lagi pasal mak ayah dia sakan ajak beraya .... cian my little angel ... SORI SAYANGGGGGGGGGGGGGGGGGGG


No comments:

Post a Comment