Friday, September 3, 2010

berbuka puasa with my familly

ala2 kakak aku nie malu2 pulak dia ... nie kakak aku , nama dia siti nurziah . dah kawin anak 2 macam aku ... hehehe

macam2 jenis air ada , dah macam nak meniaga ... maklum le ada banyak tekak so macam2 selera la ...

nie adik lelaki aku yang paling cubby & yang paling happening ... suka buat lawak memanjang . baru jek kawin dengan amoi ... hehehe . cian dia ari tu kawin aku x dapat balik ... sori k ....

nie pulak mak aku dengan adik lelaki aku yang kedua bongsu ... mak nie orang suh tengok depan dia paling muka lak ....


abang ipar aku dengan anak sulung dia . anak buah aku nie dah tadika ... dia nie kategori budak cerdik walaupun seorang yang pendiam . tahun lepas tadika umur 5 tahun tapi periksa dpt no 1 mengalahkan budak umur 6 tahun .... cayala ....

punyalah banyak makanan sampai tiba waktu berbuka semua x tau nak makan mana dulu ... semua yang terhidang kitorang beli jek kat bazar ... kuikuikui ...

mylove hubby sedang menjamu selera ...

No comments:

Post a Comment