Saturday, October 6, 2012

SudAH cuKUp CuKup sUDaH !!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum .... (",)

Aritu punya la aku bersemangat nk update blog , boleh dikatakan tiap2 ari aku update x kisah la citer pasal apapun  ... kehkehkeh !!!! Yang penting ada citer & update , orang baca @ tidak belakang citer  ... Tup2 sejak dua tiga ari nie suddenly aku jadi malas & kalau ada idea pun macam xde nafsu nak update :-9 Nape ek ???!!! Dalam waktu sekarang nie pun mood & nafsu untuk update blog kejap ada kejap xde ... Hurrmmmmmmmmmmmmm bosan @ boringnya perasaan nie !!!!!!!!!!!!!!!!! Thanks la pada sesetengah pembaca yang tanya nape da lama x update blog ... hihihihi !!! Love u all rapat2 ye !!! muaahhhhhhhhhhhhhhh !!!! Sape la yang tanya tu kan ??? Suprise !!!!  Pada yang mengata macam2 pasal kewujudan blog aku nie , first aku sopan cikit nak kata terima kasih atas segala kritikan ( berani cakap belakang jer pun huh !!!!)  & aku akan perbaiki segala kekurangan maupun kelemahan ... Insya-Allah ;-P Tapi kalau kritikan korang tu berdasarkan perasaan HASAD DENGKI  @ BUSUK HATI !!!!!!!!!!! Hentikan la !!!!!!!!!! Aku x perlukan itu coz x mendatangkan faedah pun ... BUT thanks pada yang support & bagi macam2 idea untuk menambah baik blog aku nie & there is suprise gift for u !!!!!!!!!!!! Just wait & see sape yang dapat gift tu ....


Kalau rasa blog aku x best & mengarut korang sila2 la ke blog yang korang suka & x payah enter pun nama blog aku , buat penat jari menaip jer kan ??? Please la ye sudah2 la mengata keburukan & keaiban orang !!! Aku cuma nak bagi ingat ye " Satu keaiban orang kita tutup & jaga  , sepuluh keaiban kita Allah tutup TAPI kalau satu keaiban orang kita buka & heboh2kan maka sepuluh keaiban kita Allah buka " jadi sendiri mau ingat la !!!! Bila orang keliling memuja2 & suka kawan  dengan kita jangan la kita perasan konon2nya kita nie bagus coz kekadang dari situlah orang busuk hati selalu mengambil kesempatan untuk mencari keburukkan & kebusukkan kita so hati2 la ... Paling kita kena berhati2 adalah dengan orang yang selalu gelak2 suka2 gedik2 dengan kita coz kadang orang tu la yang paling banyak mencanang keaiban kita !!!!!!!! Bukan la maksud aku disini kita jangan percaya dengan orang keliling kita tapi BERHATI-HATI la ketika berkawan coz kalau korang da kena sakitnya perasaan kita memang tidak terkata & bila kita sedar satu jer ayat yang kuar dari mulut kita " Ya Allah , Nape sipulan tu cakap macam tu pasal aku ??? x sangkanya !!!"



Okey la tu cukup2 la kuliah di pagi hari untuk hari nie .... Aku sekadar mengingatkan pada yang sudi dinasihati termasuk nasihat pada diri sendiri jangan baik sangat dengan orang nanti orang pijak kepala !!! Okey fullstop !!!! Aku nak sampaikan satu berita best nie !!!! cepat2 !!! Aku tengok carta blog aku makin lama makin meningkat pembacanya & thanks a lot pada yang sudi buka & baca my blog ... so untuk menghargai korang2 yang rajin  membaca blog aku nie AKU NAK BAGI SPECIAL GIFT !!!!!!!!!!!! macamana caranya  ???? Senang jer !!!  Sape yang aku tengok paling banyak bagi komen orang tu la dapat hadiah !!!!! Senang jer kan ??? BACA & KOMEN UNTUK MENANG SPECIAL GIFT !!! 

Sekian update for today .... bye bye !!!(",)

- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment