Friday, October 26, 2012

SaKiT Di HAri rAya....

Assalamualaikum Malaysia ...  ( ",)

Hye semua pekabo ??? Sihat ??? Aku x sihat ... uuuwwwaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Serius beb , aku memang x sihat nie ... huhuhuhu ... Boleh dikatakan satu badan sakit2 , segala tulang temulang pun rasa macam lemau semacam jerk . Da dua tiga ari da rasa macam nie  tapi tu la selagi leh tahan aku tahan la ...hehehe ... Tapi la nie da x tertahan da !!! Ada sesape leh urut x ???!!! Sila angkat kaki tangan !!! kahkahkah !!! Sian aku xde yang sudi nak mengurut pasal esok da HARI RAYA KORBAN !!!! Kalau nak gak sila tunggu ari isnin , tu la pesan makcik tukang urut ... Sekian terima kasih pasal makcik nak masak lemang , ketupat , rendang & sebagainya !!!! hahaha !!! Itulah adanya pesan makcik tukang urut :-( Sian kat aku kan ??? Memula start sakit tu sekitar pinggang tau pastu elok jap then pindah lak sakit kat area perut . Ramai yang kata maybe peranakan aku jatuh tapi entah la aku pun x tau . Yang myluv hubby lagi la kelakar , bila aku mengadu sakit perut je terus dia kata " mengandung ker ???!!!" Kahkahkah !!! Gelak nak terkentut aku dengarnya ...  hehehe ... Gelabah semacam seyy !!!!


Esok hari raya haji tapi memalam nie aku keje ... X best kan ??? Memang pun x best !!!! Tapi da tugas nak buat macamana kan ... redha kan je la ... Da 6 tahun da macam nie , apa ada hal !!! Nie kalau kat kampung mesti tengah meriah kan ??? Bestnya kalau raya2 nie kita disisi keluarga terchinta ... hurrrrmmmmmmmmmmmmmm  .... uuuuwwwaaaaaaaaaaaa   !!!!!!!!!! Kadang2 mulut kita jerk kata redha tapi hati kata lain . Inilah lumrah sebuah kehidupan , kadang yang indah pada mata orang buruk pulak pada mata kita ... Yang mudah pada mata orang mungkin payah pada kita ... Hurrrmmmmmmmmmmmmm ... entah la ... hahahaha ... Aku da start merepek da nie !!! Ngantuk seyyyyy !!! Bantal tilam selimut da menari2 da kat mata aku nie ... Turn nak rehatkan diri lama lagi lak tu ... hehehe ... Rehat konon !!!! Nampak sangat cover line tu cik kak oiii !!!

Esok cuti & myluv hubby pun amik cuti so leh la kita enjoy !!!! HUH !!! Enjoy la sangattt !!! Kitorang nak pegi bawak anak jalan2 jer ... Boleh gitu ??? Boleh jer , xde sape marah pun !!! Persoalannya ke mana yang kitorang nak pegi tu ????!!!! Entah la kan ... sendiri pun x tau nak pegi mana . Kalau duit berkepuk dalam poket  tu xdela terpikir2 macam nie ... hehehe ... Xpe la janji dapat pegi jalan2 daripada terperuk satu hari kat umah . Aku kadang kesian dengan anak2 pasal kitorang nie busy dengan keje  &  xde masa dengan anak2 so this  is the time ... 

 Memula plan dengan myluv hubby nak jenjalan window shopping kat sini ... Lama da x pegi sini 
last pegi maybe 2 tahun lepas kot ... 
Mesti da ada macam2 lagi kan ????
hurmmmmm.... xpe2 sok kita usha2 okeyyyy !!!

 Lama giler plan nak ke sini tapi x sampai2 pun ... kehkehkeh !!!
kengkawan semua da pernah sampai sini , tinggal aku je x pernah lagi ...
nasib la kan ... 
hopefully esok malam sampai la aku ke sini ... 
Insya-Allah .... Amin ....

Sekian , sampai sini je kita borak2 okey ... Harap2 x boring la ye entry kali nie ... Mata pun da ngantuk da .... zzzzzzzzzzz ... Leh tertido gak aku kat kaunter nie kang ... Bubai ...

- WASSALAM -

No comments:

Post a Comment