Wednesday, June 22, 2011

Mari-mari makan SATE !!!

amboi2 mia pandai dia ye ibu suh posing2 sekarang nie .... maklum le budak da tau apa itew kamera ... hihihi ..... leh jadi model sate nie ....


nie lak pic kakak & adik .... adik mia tu ntah apa la yg dibuat dgn sate tu .... tetiba lak ibu jadi seram tgk pic kakak nie ..... ngeri pun ada gak ...


makan jangan x makan .... anak2 zaman sekarang kecik2 dah pandai minta nk makan macam2
ari nie minta makan sate suh lusa ntah apa pulak la agaknya .... xpe2 .... ada rezeki ibu ikutkan tapi klu xde tu memang x dapek la den nk nolong ....


masing2 memandang muka memasing .... nie time tgh kawan baik , tu yg senang nk amik pic sesame tu ... tapi klu tgh gaduh abis huru hara umah dibuatnya ... bingit telinga aku .... hahahaha


nie la yg diminta oleh anak aku dari pagi membawak ke petang ... selagi x beli tu selagi tulah dia bertanya .... so utk anak2 kesayangan ... aku belilah 20 cucuk ... tu amaun yg cukup le tu utk aku & anak2 coz myluv hubby keje ......


kuah kacang yg sesangat la sedappppppp ..... haaaaa ..... nampak x ibu jari kaki tu ????? tu ibu jari aku daaaaaa , mcmne boleh teramik nie ????? kuang3 ..... ;p

No comments:

Post a Comment