Sunday, June 5, 2011

Hi tea CONCORDE INN

seronok yana dapat makan aiskrim ...


thank to kak eija & sepupu coz larat layan karenah yana ...


klu xde kak eija & sepupu ... alamat aku nie x makan la duk melayan yana & mia ....


mydear mia ..... mucuk2 manja anak ibu ...


thank pasal x buat perangai ye walaupun ada gak la wat perangai ....


tapi xdelah seteruk kakaknya yana ...
hahahaha


pose eika sambil makan aiskrim ....


nie baru nk start makan nie ..... makan yg sejuk2 dulu pasal masa sampai tadi cuaca ya Allah panas gila ....
cobaan !!!


apalah yg mia cari kat dalam beg kak eija nie kan ???? u all jangan salah paham lak ....


dia suka pasal beg kak eija nie cantik ....


punyalah kusyuk sampai ibu amik gambar pun dia x perasan ...



actually nie makanan eika tapi aku snap jerk gambar pasal nampak amat menyelerakan ....


yum2 ..... memang sedap ....

yg ini mee goreng with martabak kot .... kak eija yg makan nie ... aku just snap gambar jerk ...
nampak mcm sedap tapi xpelah mungkin lain kali aku pegi , bolehlah aku rasa
hehehehe ...

ala2 kak eija .... senyum manja boleh mencairkan sape jerk yg memandang ....
xpe2 teruskan lah makan ..... hehehehe
apa kenalah anak aku yana sebelah kak eija tu ????

yg nie pun makanan yg eika amik ... nampak sedap gak nie ...
last2 aku amik gak nk rasa & ternyata memang sedap .....
yummy .................



tengok tu yana makan ayam goreng sampai kuyu2 mata ..... ibu taulah ayam goreng tu sedap ....
yg penting mesti bahagian drumstik .....



mula tu mia nie asik nangis jerk , mungkin pasal dia boring kot ....
last2 aku bagi dia ayam goreng terus dia diam .... adik dgn kakak sama jerk ....
dah macam mengunyel sirih pun ada gak nie .... hahahaha

nama pun hi tea .... so kenalah minum tea ... tapi masa last sebelum balik ye ...
mula tu dari sampai hingga nk balik asik dihidang air masak jerk ... sib baik x kembung perut ....
hihihihi ....

yana with mama baru .... eh bukan mama la ... mami ....
yana ada bagitau kat aku aritu .... cantik kan aunty nie ????

jemput minum semua ..... sedapppppppppppppppppppppppppp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nielah gambar kenangan sebelum kitorang tinggalkan concorde inn .. memasing perut dah kenyang ...
burrrrrkkkkkkkkkkkkkkkk ...... alhamdulillah ...

x sangka aku ... mia pandai cari boifren ... tapi last2 dia x layan budak lelaki tu ...
tengoklah muka budak lelaki tu .... kecewa ditinggalkan oleh mia ....
hahahahaha ..... tapi muka mcm nak cari gaduh pun ada gak nie ....
hurmmmmm .... ibu x campur mia ....

nie gambar kenangan aku wit anak2 masa di concorde inn ... dahlah masa bergambar tu cuaca punyalah gila panas ...


yana & mami eija ....

punyalah bertuah yana nie ... dia tahu panas , dia letak kaki dia atas pangku kak eija ...

sabar jerklah kak eija yek ... mana tau jadi menantu ...

kehkehkeh .... :p


apa lagi yg ditenung yana nie ???? xde ikan lah kat dalam kolam tu ....

yana nie memang suka tengok air terjun .... kalau boleh dgn dia2 sekali nak terjun dalam kolam tu ....

dah le cuaca panas terik walaupun da petang ....

No comments:

Post a Comment