Saturday, June 4, 2011

Nie semua hasil air tanganku ......

sup daging special nie tau ..... rupa & rasanya sama macam korang mkn kat kedai tapi mungkin yg ini lagi sedap kot ....


terung tumis sambal & udang masak apa ntah aku pun xtau coz aku main lebur jerk apa yg ada dlm peti ais aku ... tapi walaupun main campak2 jerk tetap sedap ...hehehehe



ini pulak the most feveret aku masa kecik2 dulu ... pucuk paku masak lemak & yg sebelahnya tu ayam kari + mayonis ... memang sedap rupanya sesekali masak campur dgn mayonis .... sebagai penganti santan



yg ini memang paling sedap tau .... aku x tau nk bg nama apa tapi mungkin leh kot aku bagi nama udang goreng rempah kari ... rasanya memang marvelous .... x cukup aku & anak2 makan ..... hahahaha



haaaa ..... yg ini semua org pandai masak nie .... kacang botol tumis jerk .... klu org lain kacang botol nie dibuat ulam tapi aku memang x pandai makan mentah2 ... mesti kena masak dulu baru aku leh makan ... hehehehe



bagus utk org yg x suka makan yg berminyak .... bendi asam rebus memang sedappppp ..... nk2 klu bendi tu dapat free kan ???? thank pada jiran yg bagi kat aku nie .... nie bendi tanam sendiri tau ....



nie ayam goreng kegemaran anak2 aku terutamanya nurliyana ..... biasanya aku goreng ayam guna tepung sebaguna yg memang khas utk goreng ayam tapi kali nie aku reka tepung sendiri ..... hahahaha ( sebenarnya tepung serbaguna tu da abis )














No comments:

Post a Comment