Monday, October 25, 2010

sejuk , steambot & tindik telinga

Sejuk betul la pagi nie almaklum le keje kat satelite ... sejuk sampai aku rasa nak kejang2 otot nie , jgn kejang betul suda ... Dah la tadi transit mandi kat toilet air punya la sejuk , nama jek ada shower tapi xde air panas . Dia punya tahap kesejukkan tidak boleh digambarkan dgn kata2 pasal dah elok2 aku mandi nak guna sabun mandi terus x jadi .... hahaha ... aku kaku seketika bila air tu kena jek ke badan aku ... sabun jatuh terus patah 2 ... kahkahkah .... tapi i tetap wangiiiiii ok .... spray jek perfume .... sejuk gilerrrr air kat KLIA nie , kalau kat LCCT tu boleh dikira suam2 kuku jugak la .... hehehehe ... Bila dah duk 1 ari kat dalam airport dgn sejuk macam nie kulit pun jadi kering giler tambah2 kulit tang kaki , dah macam plastik dah kulit .... esok2 lum tua kulit masing2 dah macam plastik renyuk .... kuikuikui ...

Berbalik pada aku yg keje kat satelite nie , di masa dan tika ini org x ramai ... tapi dah nak dekat pkl 6 nanti mula la berduyun2 pax yg masuk . Macam2 la karenah org pasni dgn macam2 soalan as usual . Aku keje nie dgn dilla & azham . Best diorg nie coz nak borak apa pun boleh masuk ... tapi aku agak rindu sikit la dgn anak2 aku pasal masuk 2 ari aku x jumpa diorg pasal aku transit ... cian kat aku ... huhuhu . Kat hubby pun rindu gak ... hmmmmm .....

Pagi nie semua PP akan senyum jek pasal gaji dah masuk terutama aku la ... Bila nak tunggu gaji tu masuk rasa macam lama sgt tapi bila dah dpt rasa macam byknya hutang yg nk dibyr & cepatnya duit tu habis ... menci tau ... kat best kalau duit tu byk jek ....

Malam nie kitorg syif Alpha ada wat makan2 kat steambot kat nilai ... ala yg dekat depan giant tuuuuu ... rasa macam x sabar sgt nak pegi coz aku memang suka steambot plus x sabar nk have fun dgn semua staff syif Alpha ... mesti seronok kan .... makan sama2 tanpa baju oren & semua ada bwk family ....

Harap sgt la pagi nie dapat balik ngam2 pkl 8 pasal myhubby ada test lesen E ari nie ... pastu dalam petang pulak aku harap sgt dapat pegi kedai emas tuk tindik telinga anak aku si mia ... Dulu masa si yana masuk jek 6 bln terus aku bawak pegi tindik so kali nie kalau aku x buat tuk mia aku rasa macam x adil pulak ... aku rasa aku nie macam pilih kasih pulak walaupun hakikatnya TIDAK , mia pun dah masuk 8 bln dah ....

sekian .... bubaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment