Tuesday, October 5, 2010

lapo di pagi hari

selamat pagi semua ....

Hari nie keje kat satelite kaunter dgn kak badar & wafa . Macam biasa jek keje ... xde apa yg luar biasa pun ... aku rehat dari pkl 2 pg sampai 4 pg . Tadi sebelum aku rehat kak leona ada call coz dia nak ajak aku chit chat dgn dia kat kaunter tapi aku rasa macam dah ngantuk gilerrrrr ... so dalam pkl 1 lebih aku pun naik train , sampai jek ke CP aku konon2 nak wat2 x nampak dia sekali dia nampak daaaa.... hahahaha .. bonggok tu la aku rasa ... hahaha pastu aku wat la isyarat yg aku nak tido , kak leona pun angguk jek .... hehehe

Rehat tadi aku tido kaw2 pasal aku ngantuk giler ... pastu bangun perut lapo terus aku amik maggi cup & masukkan air panas tapi hampeh tul la pasal air x panas ... huhuhu .... menci ... aku bawak jek ke kaunter dgn harapan kembang la nanti maggi aku tapi hampeh pasal x sedap langsung so sudahnya aku buang ....

Awal pagi nie aku lapoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ........

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ....

No comments:

Post a Comment