Friday, October 1, 2010

piknik di Port Dickson

yana dah sabar2 nk mandi pantai siap pakai swimsuit lagi ... botol susu x tinggal tuuuuuuuuu ...

aku biasa2 jek , face without make up ... dari rumah dah pki shirt jek pasal mls nk tukar2 baju coz nk tukar baju pun nanti kena bayar rm 0.50 ... hampeh tul ...

smpi2 jek kat PD si yana dah sibuk nak mandi ... sudahnya mengigil2 kesejukan sambil makan buah tembikai ... hmmmmmmmmm ...

masa nie aku lum mandi lagi ... mia pun x mandi lg pasal aku takut dia lak yg kesejukkan ... lgpun mia kecik lg kan ???

si yana tgh main pasir ... main la puas2 nak ... pasal kat umah jgn hrp aku bg main pasir coz pasir kat dpn umah tu kotor sgt ...

hahahaha ... aku suh senyum dia g tutup mata lak ...

pondok tempt kitorg letak2 barang ... budak yana nie aku suh pakai selipar tapi selipar ilang nth kemana2 ...

kitorg wat BBQ ckit2 ...

dah nak masak & boleh dimkn ... chicken wing nie my hubby perap dgn rempah rendang selama 1 mlm ... sedapppppppp sgt tau ... x caye leh la cuba ...

my hubby yg rajin wat BBQ ... kat umah pun dia rajin wat pasal aku nie kadang2 malas nk masak ... hehehe

pic together ... hehehe

yana tgh mrh pasal aku kacau dia ....

dah puas main pasir pastu mandi ... lapar la so terus sibuk lak nk mkn ...

aku masak mee goreng jek pastu hubby aku wat bakar2 ayam ... aku malas nk masak macam2 coz nanti x dimkn dah membazir lak ...

my pic after mandi ... nak mandi pun kena bayar rm 1.00 , nk tandas bayar rm0.50 ...

my hubby with anak2 ... si yana nie org suh tgk kamera dia leh korek2 idung lak ...

hye bang macam nk tumbang jek ... berat kerrr ???

photo we all bersama2 ... amik pic kenang2an sebelum balik ...

one more shot ...

aku bersama2 mia ...

nie pic masa aku & mia tgh tgk matahari terbenam ... cantik sgt ... kagum & x terkata pasal nie adalah 1st time aku tgk matahari terbenam di tepi pantai

mia & me


myluv hubby with yana ...

myluv once again with anak kesayangan ...

mata mia dah kuyu sangat2 pasal dia dah ngantuk ... dlm kete nanti sure punye dia tido ...

indahnyeee kejadian alam .... aku bersyukur sgt tuhan bg aku peluang utk menikmati keindahan alam nie bersama insan2 yg amat aku sayangi iaitu suami & ank2 ... Alhamdulillah ...

pic nie aku paling suka wlupun aku amik x brape pandai .... mklm le amator ...

masa nie dah dlm kete odw nak balik umah ... kete baru grak x smpi 5 minit mia dah tertido ... ngantuk sgt nie

bentuk awan tu mcm UFO kan???

dalam perjalanan balik ke sepang ... kitorg ikut jln biasa coz pegi tadi kitorg ikut highway .

No comments:

Post a Comment